Terminaator wrote:Mina keerasin tremolo vedru kruvid nii kinni kui andis. Kõrgemaks küll venitada ei saa, kuid madalamaks saab väga hästi ja pill püsib ideaalselt ka hääles
Haha, mis pont siis selle FR-i ostmisel üldse on kui kõrgemaks ei saa venitada...
No parem aint alla, kui ültse mitte kummalegi poole. Või vaidleksid vastu?
Loo moraal on selles, et milleks raisata raha selle konstruktsiooni peale, kui seda ei saa kasutada... mõttekam siis osta TOM sild oopis. Et see nagu viiteks neile kes järsku tormavad pilli ostma ja mõtlevad et ohh, kui mu FR ei pea siis ma lihtsalt keeran selle kinni, samas kui nad saaksid selle FR-i raha eest palju parema pilli.
served wrote:Loo moraal on selles, et milleks raisata raha selle konstruktsiooni peale, kui seda ei saa kasutada... mõttekam siis osta TOM sild oopis. Et see nagu viiteks neile kes järsku tormavad pilli ostma ja mõtlevad et ohh, kui mu FR ei pea siis ma lihtsalt keeran selle kinni, samas kui nad saaksid selle FR-i raha eest palju parema pilli.
Just, ma tegin ka selle vea. Ja siis kui nädalake möödunud oli siis vahetasin selle nõmeda Ibanezi TOM'iga Epi vastu ja ütleks et ei kahetse...
Sterling by Music Man Axis AX40, Line 6 Spider III 15, MXR Phase90 (Custom Shop), SansAmp GT2
Kas litcenced floyd rosega pilli tuleb väga karta?kaua kesmiselt võib selle süsteemiga pill vastu kesta, ma tean küll et oleneb kasutamisest aga noh unbkaudu kesmiselt
arch0 wrote:Kas litcenced floyd rosega pilli tuleb väga karta?kaua kesmiselt võib selle süsteemiga pill vastu kesta, ma tean küll et oleneb kasutamisest aga noh unbkaudu kesmiselt
Mina kasutasin kuskil 2 aastat ja räigelt tapsin seda, ning mitte ühtegi väsimuse märki.
Kopeeriks siia rada7 -st kasutaja TPB teksti, kes üsna põhjalikult litsents Floydi olemust selgitab:
Kõige odavam ja töökindlam variant tuli muidugi Leo Fenderi ajust.
Plekist roop, 3 metallist sadulat, keeled üle kaela, luust roop ja sealt pingutitesse, mis võiks olla lihtsam?
Gibsoni vastulööl, metallist keelehoidja, eraldi reguleeritav roop, keeled üle sadule ja sealt nurga all pingutitesse.
Kaheksakümnendad ja superstratid said omale esimesed locking tremolo süsteemid, ehk siis Floyd Rose tüüpi kangide esiisad ( tegelikult on selle süsteemi juured pärit Bigsby kangimehhanismist ).
Esimesed kahte pidi süsteemid olid kuullaagrite peal ning üsnagi igavesed. Ma isegi ei oska aimata miks härra Floyd Rose selle terade süsteemi välja mõtles, ju siis ikka vist hinna pärast ( tema mõtles sinna juurde viiulitelt pärit peenhäälestuse ).
Ideaalis on Floyd Rose tremolo väga hea asi aga...............
Meie kultuurikeskkonnas on väga vähe originaalseid süsteeme. Enamus koopiaid aga lähtuvad võimalikult odavast hinnast.
Kuna raha kokkuhoid mehhaanika puhul on võimalik ainult koostekvaliteedi ning materjali arvelt siis ............
Koostekvaliteet väga ei saa kõikuda kuna needsamad masinad mis löövad neid välja usas teevad seda ka hiinas ja koreas, järgi jääb ainult materjal.
Floyd Rose tüüpi kangisüsteemide suurim probleem seisneb selles et kogu raskus ning vibratsioon kantakse korpusesse läbi kahe tera, mis füüsiliselt hoiavadki kangi paigas.
Kui see tera metall on liiga pehmest materjalist siis see lihtsalt kulub ära.
Iseenesest ei ole probleemiks mitte see et üks tera kulub rohke kui teine, vaid see et selle serva tervus kaob.
Kui see serv aga ei ole täiesti terav siis kangi tõmmates/vajutades ei tule kang samasse asendisse tagasi ja pill enam ei häälestu, veel korra jõnksutades võib tera minna algsesse asendisse ja jälle häälestuda.
Kõige hullem variant on näiteks odavad kangid mis on kroomitud ( ka must kroom on kroom ).
Kuna tehnilistel põhjustel ei ole võimalik kroomi ( mis on iseenesest väga kõva materjal ) kanda terasele, siis on selle kroomi kihi all kiht vaske.
eeeeee...........vask on ju krt pehme !!!
Kui kangutate ja kroom kulub ära siis järgmine kiht on vask mis kulub ära KOHE, ja ongi süsteem perses.
Kuna double locking tremolo tähendab, et keeled on mõlemast otsast lukus siis iseenesest pingutite kvaliteet on teisejärguline.
Gibson ja Fender tüüpi kidrade puhul on pinutid aga üliolulised kuna need on ainsad mis tagavad kidra häälespüsimise.
NB! Ilma lukustuseta pillid ei lähe mitte selle pärast häälest ära et pinguti annab järele keermest, vaid selle pärast et keel libiseb läbi pinguti posti.
Selle jaoks tehaksegi lukustuvad pingutid ja need ei lukusta mitte keeret vaid keelt.
arch0 wrote:Kas litcenced floyd rosega pilli tuleb väga karta?kaua kesmiselt võib selle süsteemiga pill vastu kesta, ma tean küll et oleneb kasutamisest aga noh unbkaudu kesmiselt
Mina kasutasin kuskil 2 aastat ja räigelt tapsin seda, ning mitte ühtegi väsimuse märki.
arch0 wrote:Kas litcenced floyd rosega pilli tuleb väga karta?kaua kesmiselt võib selle süsteemiga pill vastu kesta, ma tean küll et oleneb kasutamisest aga noh unbkaudu kesmiselt
Mina kasutasin kuskil 2 aastat ja räigelt tapsin seda, ning mitte ühtegi väsimuse märki.
Mis pill sul oli?
LTD MH-50.
Ja ikka tõesõna väänasin jõhkralt. Bend lõpuni, dive nii alla kui sai, ja seda ikka pidevalt.
Pill ise oli selline odavapoolne keevituspill aga raud oli väga eeskujulik.
Probleem: Nimelt kitarriks Ibanez GRG270B-BKN, pill suht ilus ja puha, kuid juba tekkis häälestamisega probleeme, lihtsalt ei püsinud häälest (kohe peale häälestamist). Pärast märkasin, et floyd rose .. viltu. Hakkasin taga kaane kruve lahti keerama, kui avastasin et üks kruvidest ei taha lahti tulla. Probleem läheb rohkem juba Ibaneze kapsaaeda kuid, noh mõtlesin , et pole probleemi kaanel ju (augud) sees, et keeran sealt, ja sama probleem uuesti. Üks vedru reguleerimis kruvi kuidagi ikka liigub, teine üldse mitte. Et põhimõtteliselt, mida teha? Tahaks ikka rohkem mängida kui kruve keerata...
Lihtne lahendus puudub, et korda saada, tuleb kruviauk ülepuurida, puidust punn sisse liimida ja uuesti auk sisse lasta. Ja kruvi järgi keerata (kui ma nüüd õigesti aru sain probleemist.)
Pmtst aitaks ka see kui paned sinna tiku või hambaorgi(kruvi auku) ja keerad kruvi sisse. Peaks ka mingi aja vastu pidama.