säästupirnid ehk HBGA5 vs Epi VJ
16-oomine on natuke valjem kui 8-oomine. aga 8-oomine on universaalsem, sobib rohkematele erinevatele võimudele kui 16-oomine. ja ga5-le (head-versioonile) sobivad mõlemad
teised väga valjud kõllid on celestioni century (või oli century vintage, ei mäleta) ja eminence'i red fang (aga see on alnico magnetiga ja seetõttu päris kallis..)
ja selle mahla jätkumise koha pealt on pigem olukord vastupidine. pole palju võimsust võimendilt vaja selleks, et valjukas töötaks hästi, vaid suure võimsuse korral ta töötab kehvemini(effektiivsuse mõttes), ebalineaarsemalt, moonutab heli. väiksema võimsusega võimendi taga töötab aga lineaarsemalt ja moonutab vähem ning on seega ka efektiivsem.
teised väga valjud kõllid on celestioni century (või oli century vintage, ei mäleta) ja eminence'i red fang (aga see on alnico magnetiga ja seetõttu päris kallis..)
ja selle mahla jätkumise koha pealt on pigem olukord vastupidine. pole palju võimsust võimendilt vaja selleks, et valjukas töötaks hästi, vaid suure võimsuse korral ta töötab kehvemini(effektiivsuse mõttes), ebalineaarsemalt, moonutab heli. väiksema võimsusega võimendi taga töötab aga lineaarsemalt ja moonutab vähem ning on seega ka efektiivsem.
Ibanez SA120(Seymour Duncan Alnico Pro II Bridge, Ibanez AH5 Neck)
Digitech Bad Monkey
Zoom Hyper Lead HL-01
Isetehtud Germaanium Fuzz Face
Laney LC15R (Marshall JCM800 eelvõimuga)
There aint no rock and roll without glowin' glass!
Digitech Bad Monkey
Zoom Hyper Lead HL-01
Isetehtud Germaanium Fuzz Face
Laney LC15R (Marshall JCM800 eelvõimuga)
There aint no rock and roll without glowin' glass!
aga kas sinna tuleb mingi selline jublakas ka panna ?
http://www.thomann.de/gb/monacor_dn2618 ... b0c82388a3
http://www.thomann.de/gb/monacor_dn2618 ... b0c82388a3
Squier Affinity Strat
BC RICH WARLOCK BK BRONCE II
HARLEY BENTON GA15
BEHERINGER TO100
FENDER CD-60
SAKURA AKUST
HB STRAT
ja veel 1 hb võim
BC RICH WARLOCK BK BRONCE II
HARLEY BENTON GA15
BEHERINGER TO100
FENDER CD-60
SAKURA AKUST
HB STRAT
ja veel 1 hb võim
Misjaoks? Crossover jaotab signaali erineva sagedusvahemikuga komponentideks, et saata näiteks madalad sagedused bassikõlarisse, kõrged sagedused tweeterisse, ja nii edasi. Isegi kui sul oleks mitu kõlarit, mille vahel signaali jagada, on see minu teada rohkem hi-fi kõlarite teema.
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.
AGA ikkagi 1 küsimus veel
....
12",75 W Rms 150 W Peak,
mitme vatine kõll on siis .. 75W Rms ?
150W Peak ?? mis need tähendavad ... lõppkokkuvõtteks mitme vatine see kõlar on ?
(16 oomine )

12",75 W Rms 150 W Peak,
mitme vatine kõll on siis .. 75W Rms ?
150W Peak ?? mis need tähendavad ... lõppkokkuvõtteks mitme vatine see kõlar on ?
(16 oomine )
Squier Affinity Strat
BC RICH WARLOCK BK BRONCE II
HARLEY BENTON GA15
BEHERINGER TO100
FENDER CD-60
SAKURA AKUST
HB STRAT
ja veel 1 hb võim
BC RICH WARLOCK BK BRONCE II
HARLEY BENTON GA15
BEHERINGER TO100
FENDER CD-60
SAKURA AKUST
HB STRAT
ja veel 1 hb võim
RMS (Root Mean Square) näitab võimsust, mida kõlar on võimeline pikema aja jooksul tootma, ilma läbi põlemata.
Peak on tippvõimsus, mida kõlar võib ehk mõne sekundi jooksul (või ka vähem?) maksimaalselt toota. Pikemaajaline signaal selle võimsusega juba kahjustab kõlarit.
Ühesõnaga arvesta, et kõlar on 75-vatine.
Peak on tippvõimsus, mida kõlar võib ehk mõne sekundi jooksul (või ka vähem?) maksimaalselt toota. Pikemaajaline signaal selle võimsusega juba kahjustab kõlarit.
Ühesõnaga arvesta, et kõlar on 75-vatine.
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.
Kui keegi räägib wattidest, siis mõtle ise.. . srru uut aastat a verki, n2pp üpöe kõige otsem a noh...
enibei-.
Nüüd üritan kirjuatada selhelt:
Võta külar. Vaata et takistus klapib.
Pane kõlar tahaa. Kas meeldib? Kui jah, siis jäta nii... kõrvad on kuningad.
Mpnyu@xxxx liitrit vinza,shampanjat ja jägermeistirit... a ma tean tõde!!!:S:S:S::D:D::D:D:D
enibei-.
Nüüd üritan kirjuatada selhelt:
Võta külar. Vaata et takistus klapib.
Pane kõlar tahaa. Kas meeldib? Kui jah, siis jäta nii... kõrvad on kuningad.
Mpnyu@xxxx liitrit vinza,shampanjat ja jägermeistirit... a ma tean tõde!!!:S:S:S::D:D::D:D:D
Võiks hakata vikselt oma GA5'te modima. Kas kellelgi on mingeid skeeme jagada VJ või GA5 modide kohta?
Rig: Yamaha Pacifica 112 (mod) -> Boss ME-50 -> Harley Benton GA5
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
oeh sorry jah, raske öö oli:S
a ise sain inspiratsiooni sealt:
http://www.premierguitar.com/issue/webe ... riches.asp
a ise sain inspiratsiooni sealt:
http://www.premierguitar.com/issue/webe ... riches.asp
Enne, kui midagi modida, peaks olema vajadus midagi muuta ja täpne ettekujutus mida tulemusena kuulda tahetakse. Enamusel juhtudel oleks mõtekam osta juba algul selline võim, mis rahuldab. Selge, et odavamad lampvõimud on komplekteeritud võimalikult odavalt. Nende odavate juppide väljavahetamine läheb aga nii kalliks, et mõtekam on osta juba võim, millel on need kallid jupid juba sees. Väljundtrahvo või kõlari vahetamine pole mitte odav lõbu. Sidestuskondesid võib ju proovida vahetada, aga siin hakkab rolli mängima maitseküsimus mitte niivõrd firma ja hind. 60-ndate lampraadiost pärit paber/õli võib ka kellegi jaoks täitsa toimida, aga neid vahetusi tuleks ikka mõttega teha. Lihtsad võimud on niivõrd lihtsa skeemiga, et seal midagi muuta ei näe erilist mõtet. Ok, asja saab rohkem draivima panna või siis vähem, ehitada tämbriplokk juurde vms. Tegelt on see suht enesepettus. Toome anoodpinge madalamaks, et lambid kauem vastu peaksid? Kamoon, ega see lamp nüüd nii kallis ka ei ole, et seda muu arvelt hoidma hakata. Ma soovitaks küll jätta asi sinnapaika, raha kulutada uute kitarrikeelte peale ja aega mänguoskuse arendamiseks.
Oma pilli, võimendi, plokkide modimine on sestap lausa vajalik, et annab ettekujutuse kuidas töötab kitarri elektroonika. Mis muudatused, mida annavad ja kuidas neid tulevikus teha. Aitab noorel inimesel, teha selgeks elektroonika põhitõed ja annab teistest veidi erineva kitarritooni.
Ega need õpetused pole niisama ka netis. Heliklippidelt, mida olen kuulnud muudavad nad tooni päris suuresti. Youtube'is oli klipp, kus üks mees oli oma GA5 ehitanud Marshalli laadseks ja teise samasuguse Fenderi laadseks. Helis oli tõesti üsna suur vahe.
Ega need õpetused pole niisama ka netis. Heliklippidelt, mida olen kuulnud muudavad nad tooni päris suuresti. Youtube'is oli klipp, kus üks mees oli oma GA5 ehitanud Marshalli laadseks ja teise samasuguse Fenderi laadseks. Helis oli tõesti üsna suur vahe.
Rig: Yamaha Pacifica 112 (mod) -> Boss ME-50 -> Harley Benton GA5
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/