Floyd Rose

Teemad kitarri ehitamisest, -parandamisest, -timmimisest, võimendid, plokid
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

ets wrote:
d4v3 wrote:Ehk keegi oskaks midagi soovitada, FR ei püsi kangi kasutamisel peale keeltevahetust enam kuidagi hääles.Lõdvemaks veel mingi seadistusega saab lasta, et hääles püsiks aga kohe kui venitada keeli, siis läheb häälestus paigast.Pilliks on Ibanez RG350 EX ja keelte jämedus on 11-50, tehasekeeltega sain ise kenasti paika selle aga need olid jälle kõvasti õhemad ka.

EDIT: Keeled on juba kuskil ligikaudu kuu aega peal olnud, pole lihtsalt kangi kasutanud, kas võib asi keelte venimises ikka veel olla ?
äii sa mängid näteks nii, et käsi läheb korra silla pihta ja see juba muudab asja?
Ei see küll asja ei muuda aga kui ikka kangiga venitada siis kui asi just nagu ideaalselt seadistatud oleks(sild kerega paralleelselt jne.)
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

kas peale paksemate keelte peale panemist silla vedrusi ka timmisid? ja kas sild on paralleelselt kerega?
tavaliselt kui ei ole paralleelselt, siis hakkavad siuksed jamad pihta et ei lähe 0 asendisse tagasi.

ja yks vöimalus vöib olla et keelte lukud annavad järgi natuke. allapoole kangitades ei möju aga kui yles poole venitad siis keeled libisevad natuke lukkude all?

E: peab teinekord lause löpuni lugema ikka. nagu näha sild oligi paralleelselt kerega
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

kui vana pill on muidu? ja kas on mingi litsensi FR?
nende odavamate litsensi FR-ide puhul kasutatakse natuke pehmemaid metalle ja silla jupid kuluvad kiiremini.
Ja kui need "noaterad" (ei tea kas on yldse öige eestikeelne termin) vöi need asjad mille peal sild kiigub on ymaraks kulunud siis ta ka ei taha nii häst tagasi minna 0 asendisse
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Kert wrote:kui vana pill on muidu? ja kas on mingi litsensi FR?
nende odavamate litsensi FR-ide puhul kasutatakse natuke pehmemaid metalle ja silla jupid kuluvad kiiremini.
Ja kui need "noaterad" (ei tea kas on yldse öige eestikeelne termin) vöi need asjad mille peal sild kiigub on ymaraks kulunud siis ta ka ei taha nii häst tagasi minna 0 asendisse
Pill on kuskil 2 kuud vana.Ühest asjast võib veel olla see jama tegelikult.Nimelt alguses panin ma vedrud nagu üks keskmine tavaliselt ja äärtes olevad vedrud nagu äärtest keskele poole seisma.Jämedamate keeltega otsustasin aga ikka, et panen tavaliseks tagasi ja panin vedrud otse jooksma sealt aga ühe vedru asemele panin selle tagavara vedru, mis tundub natuke teistsugune.Pole veel pinge all olnud ja võibolla ajas balansist ära selle asja, et teised vedrud juba mingil määral nõrgemad ja kui see veel ääres on.Igastahes vahetan selle algse vastu ära ja proovin siis.
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

ma ei saand praegast yldse aru, mis pidi sul need vedrud seal on nyyd :P
Aga kui yks vedru on mingi vale siis see korista sealt kohe ära.
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

alguses olid vedrud nii: /|\ ja nüüd panin jälle |||

Aga üks äärmine vedru on niiöelda varuvedru.
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

otse peakski olema.
Proovi korra nii et vöta keskmine vedru ära. ja siis keera neid kruvisi sissepoole millest vedrusi pingutatakse. nii et vedrusi oleks yks vähem aga sild jääks ikka paralleelselt. siis saad sellest yhest valest vedrust ka lahti.
Ma ei tea kas see aitab ka midagi, aga proovida tasub. Ilma kitarri nägemata ei oska nagu muud rohkem midagi soovitada.

Kas muidu kui oled korra ylespoole kangitanud ja lahti lased kangi, kas siis sild öigesse asendisse tagasi ei lähe? vöi läheb aga keeled lähevad lihtsalt häälest ära?
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Kert wrote:otse peakski olema.
Proovi korra nii et vöta keskmine vedru ära. ja siis keera neid kruvisi sissepoole millest vedrusi pingutatakse. nii et vedrusi oleks yks vähem aga sild jääks ikka paralleelselt. siis saad sellest yhest valest vedrust ka lahti.
Ma ei tea kas see aitab ka midagi, aga proovida tasub. Ilma kitarri nägemata ei oska nagu muud rohkem midagi soovitada.

Kas muidu kui oled korra ylespoole kangitanud ja lahti lased kangi, kas siis sild öigesse asendisse tagasi ei lähe? vöi läheb aga keeled lähevad lihtsalt häälest ära?
Vahetasin selle varuvedru ära.See algne vedru oli ka olemas, lihtsalt kui keeli vahetasin ja nende vedrudega jamasin panin kuhugile kõrvale ja ei leidnud üles ja siis võtsin selle varuvedru.Kui kangi ülesse kangutada, siis keeled läksid lihtsalt häälest ära, sild tundus, et läks algasendisse tagasi või ligilähedaselt samasse asendisse.Praegu vahetasin vedru ära ja reguleerin silla paika uuesti, tundub, et asi on paremaks läinud.
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Nüüd on igastahes nii, et sild ei jää algasendisse enam.Kui lõdvemaks lasta, siis annab järgi ja kui kõrgemale venitada, siis hoiab rohkem tagasi.Milles viga võiks olla ?
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

kui litsensi FR siis mönikord nad teevadki nii, ja sinna ei saa eriti midagi teha... paremaks seda ehk timmides saab aga päris ära see viga minuteada ei kaogi. peab lihtsalt leppima/harjuma sellega et peale kangi yles venitust tuleb ta käega 0 asendisse tagasi "aidata"
(ma tegelikult ei teagi millest see viga tuleb)

ma kunagi postitasin yhe hea video FR-i timmimisest, aga praegu ei leia seda ja ple aega otsida kah. aga kui minu postitused viitsid läbi sobrada, siis ta on kindlasti olemas seal kusagil.

Kui sul on 3 vedru siis proovi nii teha et liiguta keskmine vedru körval auku. nii et peenemate keelte pool on 1 vedru ja jämedamate pool 2.
umbes nii-->

Code: Select all

|::||
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Mõtlesin ise ka, et panna jämedamate poolele kaks vedru ja sinna peenemate poolele üks aga kuidas? Sellel ibanezil on kolme vedru kohad ja nende peale kinnitub mingi plaat kruvidega, et need paremini sees püsiks vms.Et kui panna sinna kruviaukku üks vedru, siis ei saaks seda plaati peale panna jälle.

Muidu mul üks selline pikk video on olemas FRi kohta, täiesti võimalik et siit foorumist kuskilt lingilt saadud.
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

vat ma ei teagi.. pole neid ibanezi FR-e näppinud kunagi. aga proovi panna sinna kruviauku nagu ytlesid.. kui vedrud välja ei karga siis pole
vist seda plaati vaja sinna peale?

Sa muidu pilti ei saa teha sellest, tagumisest poolest?
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Kert wrote:vat ma ei teagi.. pole neid ibanezi FR-e näppinud kunagi. aga proovi panna sinna kruviauku nagu ytlesid.. kui vedrud välja ei karga siis pole
vist seda plaati vaja sinna peale?

Sa muidu pilti ei saa teha sellest, tagumisest poolest?
Okei, eks vaatab seda.Katsub pärastpoole pildid ka siis teha sellest.
d4v3
Posts: 463
Joined: 27 Nov 2005, 22:29
Location: Tallinn-Saaremaa

Post by d4v3 »

Nii, tagant näeb asi välja selline:
Image
(kahjuks pole pildi kvaliteet suurem asi aga ehk saab aru midagi)
User avatar
Kert
Posts: 2477
Joined: 02 Apr 2006, 16:41
Location: finland/Kuressaare
Contact:

Post by Kert »

hmm.. seda plekitykki polegi kuskil varem näinud. tavaliselt on ikka vedru otsed siukse nurga alla keeratud et nad ei hyppa välja august... nii et selle koha pealt ei oska nagu muud öelda kui et proovi järgi, kui välja ei hyppa august siis on see plekitykk möttetu seal peal ja saad selle keskmise vedru körval auku tösta
ESP/LTD KH202 —> Boss GT-8 —> ESI Juli@ || Yamaha ERG121 —> Roland MicroCube
Image Image
Locked