Kumb asend on õigem, kas see et paned vasaku jala alla mingi kõrgenduse ja siis kitarr vasakule reiele ning kael ülespoole suunatud või et lihtsalt istud ja paned kitarri paremale reiele ja kitarri kael on nagu lihtsalt lihtsalt maaga paralleelselt. või on mõlemad õiged?
ja tahtsin küsida et kas selline raamat nagu ''Rännakud kitarriga'' on hea algajale?
kitarri asend jalgade suhtes ja küsimus raamatu kohta
Asend vali selline nagu sul kõige mugavam on. Seda vasaku reie peal ja jalg kõrgemal varianti kasutavad enamasti klassikalise kitarri mängijad ning seda teist siis ülejäänud. On ka muidugi erandeid sest väga mugav on mängida kui kitarri kael on ülespoole natuke ja kere ise toetab vasaku reie siseküljele.
http://llaurits.wordpress.com
hufuufer ät gmail punkt com
hufuufer ät gmail punkt com
sina vist ostsid selle vintage, siis sul on raudpolt mugavam mängida nii, et kitarr on parema jala peal ja kael võrdlemisi paralleelselt maaga. See vasaku jala peal ja kael viltu on rohkem klassikalise kitarri teema, mis väiksem on.
Les Paul & Strat& Tele & Akust
Pisike võim & Lampvõim
Mikker & Helikaart & Soft
Pedaalid kohvris
Suupill
Pisike võim & Lampvõim
Mikker & Helikaart & Soft
Pedaalid kohvris
Suupill
ma jah ostsin selle vintage oma. mingi väike õpetus oli ka kaasa, siis seal oli näidatud nii. aga selle raamatu kohta äkki keegi teab veel? võibolla laenan seda onult.fleik wrote:sina vist ostsid selle vintage, siis sul on raudpolt mugavam mängida nii, et kitarr on parema jala peal ja kael võrdlemisi paralleelselt maaga. See vasaku jala peal ja kael viltu on rohkem klassikalise kitarri teema, mis väiksem on.
see pingi teema ei ole mingi ainult klassikalise kitarri teema, kui sa hoiad elektrikat rihma otsas ja seisad püsti, siis on sul pilli täpselt sama asend nagu istudes klassikalise kitarri asend. Klassikalise kitarri iste asend annab su kätele rohkem lõdvust, alguses on igati soovitav istuda selles asendis, siis pärast juba tead kuidas käsi hoida
- damageplan
- Posts: 859
- Joined: 22 Dec 2006, 00:43
- Location: Tallinn