EmM9 wrote:Miks ma arvan, et helipea vahetus peaks olema esmasem, kui võimu ost... Kodus/proovis mängides võib saund olla esialgu kui kehv tahes. Päris kontserdil on niikuinii korralikud võimud laval ja seal loeb su isiklik rig (kidra, pead, pedaalid, juhtmed) väga olulist rolli. Kui eeldada, et oled algja ja niipea isikliku tehnikaga esinema ei hakka, on see (rig) esmatähtis. Ja alles siis isklik hea võim osta (sest ükskord peab ka kodus/proovis saund olema).
kuidas kellelgi! kumb tuleb ennem, kas audiofiilne kriitiline meel, mis võtab harjutamisestki lõbu ära, kui saund kehv on, või vajadus laval marshalli stäkkidesse võimalikult hea kidra sisse torgata.
a Mony räägi mis helipäid sa võrdlesid et neil nii suur erinevus oli? mina ei märganud suurt vahet ibanezi AH6-l ja SD Alnico 2 Prol, viimane oli kindlasti parem, aga üleminek mikrokuubikult Laney LC15-le oli PALJU PALJU märkimisväärsem saundi osas, isegi kui ainult eelvõimu draivi kasutada.
Ibanez SA120(Seymour Duncan Alnico Pro II Bridge, Ibanez AH5 Neck)
Digitech Bad Monkey
Zoom Hyper Lead HL-01
Isetehtud Germaanium Fuzz Face
Laney LC15R (Marshall JCM800 eelvõimuga)
There aint no rock and roll without glowin' glass!
d4v3 wrote:Eks ma kirjutan sinna ja uurin järgi, valju ja puhta heli all mõtlesin tegelikult endamisi "high output" helipäid, millel ka rohkem kõrget otsa.
sa kirjeldad duncani JBd ja dimarzio Evolutionit/Evolution 2-te
Ibanez SA120(Seymour Duncan Alnico Pro II Bridge, Ibanez AH5 Neck)
Digitech Bad Monkey
Zoom Hyper Lead HL-01
Isetehtud Germaanium Fuzz Face
Laney LC15R (Marshall JCM800 eelvõimuga)
There aint no rock and roll without glowin' glass!
kuidas kellelgi! kumb tuleb ennem, kas audiofiilne kriitiline meel, mis võtab harjutamisestki lõbu ära, kui saund kehv on, või vajadus laval marshalli stäkkidesse võimalikult hea kidra sisse torgata.
Sedan'd ka.. Ma pean silmas absoluuti, kus puudub valikuvõimalus (nt raha pole piisavalt)
ja soovi avada end väljapoole. Ehk eeldusel, et inimene on sunnitud mööndusi tegema,
kuid muusikaline ambitsioon ei piirdu prooviruumiga, pead eelkõige laval hästi kõlama.
Music is just a raw bussiness...
Aga kui sooviks on vaid audiofiilne perfektsionism täielikult v osaliselt isoleeritud keskkonnas, siis küll...
Mulle saatis Swinesheadi uudiskiri (mõnele vast veel siin) just teate, et kui kirjutada tellides sisse proomokood 0506545, saab 5 naela allahindlust. See pole mingi isiklik kood, ma avastasin, et ühele vanale meiliaadressile tuleb ka see kiri, sama kood oli sees.
Eks vaadake, kellel sest kasu on, kuskil 100 krooni nagu maast leitud ikkagi
EmM9 wrote:a Mony räägi mis helipäid sa võrdlesid et neil nii suur erinevus oli? mina ei märganud suurt vahet ibanezi AH6-l ja SD Alnico 2 Prol, viimane oli kindlasti parem, aga üleminek mikrokuubikult Laney LC15-le oli PALJU PALJU märkimisväärsem saundi osas, isegi kui ainult eelvõimu draivi kasutada.
1) Fender MIM Tele originaalpead=>Seymour Duncan Five Two pead.
2) Washburn Shadow Series originaalpead => eritellimusel käsitsi keritud pead (mitte halvolt:) ).
stratil oli kusjuures vahe eriti üüratu.
A sinu näite puhul kuubik=>LC15 hinnavahe on 4 tonni, korralikud pead saab kätte juba 2 kiloga. Ehki sellega olen nõus, et alustama peaks lampvõimust (1600 eek GA5 juba suur asi):)