Natukene mööda jah, kuna seal mätliku õpikus on palju toredaid jänkupildikesi, mis lastel õppimise palju toredamaks teevad. Selle õpiku omapära on see, et seal pole sõnakestki juttu tabidest ja kõik lood on kirjas ainult noodikirjana. Aga kuna internetis on enamus tänapäeva noort köitvad laulud ikkagi tabulatuurina, siis võib sellest õpikust väheks jääda.Hentsik wrote:Internet on hea õpik.
Ma ei usu, et see Mätliku õpik on lastele mõeldud. Võibolla on seal sees lihtsad sellised tuntud lastelood, mida sa ise tead ja kujutad ette, kuidas see õigesti kõlab. Kui seal oleksid sellised lood, mida sa pole varem kuulnud, mingid noodid ja duurid veel kõrval, siis on palju raskem õppida.
Sry, kui väga mööda panen, kuna pole ise seda raamatut (vist) sirvinud.
Kuidas te õppisite ära enda kõige esimese akordidega loo ?
ega see Mätliku jänkukestega õpik suurem asi ole jah. Siin foorumis saab tegelt palju targemaks
Öelge sellist asja ka, et paljud teist häälestavad kitarri kuulmise järgi ja paljud häälestajaga?

Öelge sellist asja ka, et paljud teist häälestavad kitarri kuulmise järgi ja paljud häälestajaga?

Last edited by plix15 on 08 Jul 2008, 19:57, edited 1 time in total.
- Diesel Znake
- Posts: 520
- Joined: 08 Dec 2007, 12:57
- Location: Võru / Tartu
tegelt ma mõtlesingi häälestajat, ma ei tea kust tuli selline nimi nagu "aparaat"
mu kunagine kitarriõpetaja õpetas ka mingit kuulmise järgi häälestamist aga ma ei saand sellest tuhkagi aru

mu kunagine kitarriõpetaja õpetas ka mingit kuulmise järgi häälestamist aga ma ei saand sellest tuhkagi aru

Last edited by plix15 on 08 Jul 2008, 19:58, edited 1 time in total.
Kui su pill pole just metsikut temperatuurivahetust talunud või sa keeli ei vahetanud, siis ei tohiks keeled küll nii häälest ära olla, et sa ei saaks aru, mis nad enamvähem olema peaks.
Üks asi on see, et pill oleks iseenda suhtes hääles, teine see, et ümbritsev maailm aktsepteeriks pilli häälestust (ehk siis see a noot = 440 hz)
Kui sul esimene keel enamvähem hääles on, siis tõmba seda ja vajuta teisel keelel viiendast vahest keel alla ja need peavad ühtemoodi kõlama. Kolmas keel peab neljandas vahes kõlama samamoodi nagu 2. keel. edasi läheb samamoodi nagu 1. ja 2. keelega. Eelnev keel ja järgneva 5. vahe kõlavad ühtemoodi.
Muidugi kõige lihtsam oleks jah häälestajaga seda teha aga iga kord ei ole seda läheduses niiet siis on hea endale ikka selgeks teha, kuidas kuulmise järgi häälestada.
Üks asi on see, et pill oleks iseenda suhtes hääles, teine see, et ümbritsev maailm aktsepteeriks pilli häälestust (ehk siis see a noot = 440 hz)
Kui sul esimene keel enamvähem hääles on, siis tõmba seda ja vajuta teisel keelel viiendast vahest keel alla ja need peavad ühtemoodi kõlama. Kolmas keel peab neljandas vahes kõlama samamoodi nagu 2. keel. edasi läheb samamoodi nagu 1. ja 2. keelega. Eelnev keel ja järgneva 5. vahe kõlavad ühtemoodi.
Muidugi kõige lihtsam oleks jah häälestajaga seda teha aga iga kord ei ole seda läheduses niiet siis on hea endale ikka selgeks teha, kuidas kuulmise järgi häälestada.
http://llaurits.wordpress.com
hufuufer ät gmail punkt com
hufuufer ät gmail punkt com
kindlasti proovin seda, mida Laur. õpetas.
On veel üks asi millest ma aru ei saa. Nimelt, et kui palju ernevaid akordide mängimise võimalusi on ?
. Suhteliselt hiljuti oli üks bändide võistlus ja siis ma jälgisin seal ka, kuidas erinevate bändide kitarristid kitarri mängivad. Mõni mängis nii, nagu ma harjunud olen, et tõmbab keeled korralikult ülevalt alla ( ja vahepeal alt ülesse). Mõni mängis vahepeal akorde ainult kolme-nelja keskmise keele peal, kuidas see võimalik on ?
Ma ei tea, kas ma selgitasin enda probleemi piisavalt selgelt, aga loodan, et te saate aru !
(Vabandust, kui see loll küsimus on )

On veel üks asi millest ma aru ei saa. Nimelt, et kui palju ernevaid akordide mängimise võimalusi on ?

Ma ei tea, kas ma selgitasin enda probleemi piisavalt selgelt, aga loodan, et te saate aru !

(Vabandust, kui see loll küsimus on )

Kui sa mängid lahtiste keeltega c-duuri ja tõmbad ainult kolme nelja keskmist keelt, siis teed sa samamoodi nagu nemad. Sa võid ükskõik mis akordi mängides tõmmata aiunlt neid üksikuid keeli mida sa tahad ja kui sa oled juba kindel, et muid keeli sa ei puutu, siis ei ole ju mõtet neid enam alla ka vajutada, sest need nkn ei kõla.plix15 wrote: Mõni mängis vahepeal akorde ainult kolme-nelja keskmise keele peal, kuidas see võimalik on ?
http://llaurits.wordpress.com
hufuufer ät gmail punkt com
hufuufer ät gmail punkt com
tegelt ma ei osanud enne hästi seletada, mida ma täpselt mõtlesin
ma pidasin seda silmas et ta ei mängi ainult seda akordi kolme keele peal, mida peabki nii mängima, vaid suhteliselt üle poole loo.
C- duuri mängin jah nii nagu nemad. Tegelikult ma ei oska seda seletada mida mõtlen, nii, et ma parem küsin teie tarkpeade käest uue küsimuse
: kas keegi mulle Bedwettersi lugude akorde saaks siia kirjutada ? Olen ise otsinud, aga siin ei ole ja nendelt lehtedelt, mida ma vaadanud olen ka pole. Siin foorumis oli antud nende Reidilaxu akordid, aga tegelt tahaks rohkem neid ingliskeelseid lugusid harjutama hakata


C- duuri mängin jah nii nagu nemad. Tegelikult ma ei oska seda seletada mida mõtlen, nii, et ma parem küsin teie tarkpeade käest uue küsimuse



esimene lugu oli Fire Water Burn, suht lihtne, 4 akordi(kui nii võin öelda). paar tundi ja tuttav kõla oli käes...abi sain muidugi netist,tabide näol ja Youtube`st vaatasin sõrmede asetuse ära ja õpikust sain teada et õppisin veel Em ära ...
mul ongi kolm põhiasja, õpik, tabid, Youtube, nojaa pealehakkamine ja kannatus kh seal
mul ongi kolm põhiasja, õpik, tabid, Youtube, nojaa pealehakkamine ja kannatus kh seal
