
Kumb neist siis parem on- v6i on lihtsalt l6pptulemus kumerlihvi puhul ilusam ja kas lamelihv ka midagi kitarri puhul muudab ka.

Intonatsiooniprobleeme- et nagu heli on tuhmim v6i...Faded wrote:Lamelihv on lihtsam - lükatakse krihv pealt siledaks ja valmis. Kumerlihv, mis peaks olema korrektne meetod, hõlmab krihvi profiili uuesti kumeraks lihvimist. Sellisel juhul on keel krihviga kontaktis täpselt selle keskkohas, nagu peab. Kui krihv on pealt lame, on keel krihviga kontaktis natuke suuremal alal, mis ühtlasi lühendab keele vibreeriva osa pikkust natuke ja põhjustab intonatsiooniprobleeme.
Kas ei peaks olema nii, et kui vibreeriv osa on väiksem, siis on noot kõrgem? Sest kuuendas vahes on meil juba C#, mis on kõrgem ning kahtlemata on ka keele vibreeriv osa väiksem. Või on seal jälle mingi oma konks?Faded wrote:.
Näide. Vajutad G-keele viiendal krihvil alla ja tõmbad keelt. Kui krihv on õiges kohas ja õige profiiliga, saad C-noodi. Kui krihv on pealt lame, on keele vibreeriva osa pikkus lühem ning sa saad kergelt (nt. viie sendi jagu) madalama C-noodi. Ehkki G-keel ise oli sul häälde pandud.