Singer vingeri loos Makulatuur on tabid sellised nagu allpool toodud. Küsimus - kuidas mängida seda A/C# asja. Minul normaalse A akordi asendi puhul ei ulatu väike sõrm viienda keele neljanda krihvini mitte mingi trikiga.
A A A A/C# D D D C B Bb
e||------0-------0-------0-------0--|------2-------2----2------------||
B||------2-------2-------2-------2--|------3-------3----3------------||
G||------2-------2-------2-------2--|------2-------2----2-----5-4-3--||
D||------2-------2-------2-------2--|--0-0-----0-0------------5-4-3--||
A||--0-0-----0-0-----0-0-----4-4----|-------------------------3-2-1--||
E||---------------------------------|--------------------------------||
A A A A/C# D D D C B Bb
Sinna tänna lehekene lendab, dokumendiks saab
A A A A/C# D D D C B Bb
Sinu elukäiku peidab endas, elusaatust ka
A A A A/C# D D D C B Bb
Käsi alla, kümme templit peale, kaante vahele
A A A A/C# D D E
Nii võid jääda vaatamata eale kaante vahele
D E
Läheb aeg ja paber, mis kord oli uus
D [riff1]
Läheb aeg ja paber, mis kord oli uus
A
on makulatuur
[ Riff1 ]
e||-----------------||
B||-----------------||
G||--16-13-9---9-9--||
D||--14-11-7-7-9-9--||
A||----------5-7-7--||
E||-----------------||
Sinna tänna revidente rändab majast majasse
Ise sured, paberid ent jäävad ajast ajasse
Sätin oma tindipoti vööle hõlma vahele
Läbi tuisu kontorisse tööle kaante vahele
Läheb aeg...
Sinna tänna lehekene lendab kirjamärgid peal
Mille kaudu kandub meie kïrvu ülemuste hääl
Sinna tänna tilgub trükimusta, templivärvi ka
Katsu olla ametile ustav lehemäärija
Läheb aeg...
inime wrote:... aga kui alustad A võtmist väikese sõrmega, kas siis nr.1 sõrm ulatub C# peale?
või siis barreega
Sa mõtled A võtta sõrmedega 2,3,4, mitte 123? Miks mitte. peab proovima. Seda barre värki ma küll ette ei kujuta. Kuidas ma võtan barre-d nii, et esimene keel vabaks jääb?
inime wrote:... aga kui alustad A võtmist väikese sõrmega, kas siis nr.1 sõrm ulatub C# peale?
või siis barreega
Sa mõtled A võtta sõrmedega 2,3,4, mitte 123? Miks mitte. peab proovima. Seda barre värki ma küll ette ei kujuta. Kuidas ma võtan barre-d nii, et esimene keel vabaks jääb?
See 234 osutus eriti perversseks variandiks. Nii, et ootan jätkuvalt abi.
krustok wrote:Mina võtan A akordi sel juhul ainult esimese sõrmega ehk siis x01110 ja teised näpud jäävad vabaks.
x02220 ikka
Aga jah, esimene sõrm barreks, tõstad otsa üles ja ongi korras.
Aga ilma vajaduseta küll ei kasutaks, rääkige mis tahate :p
Ma eile katsetasin ja jõudsin sellise sõrmede asendini: x41120. Kuigi ka sellises asendis on käsi nii ebardlikus asendis, et selle akordi võtmine vajaliku kiirusega on pehmelt öeldes keeruline.
Mina mängiksin nii, et esimese sõrmega baree teisest vahest üle nelja keele, kolmas sõrm viies keel neljas vahe ja lahtise e-keele asemels paneksin neljanda sõrme esimese keele la noodile, ehk viiendasse vahesse.
donkey wrote:Mina mängiksin nii, et esimese sõrmega baree teisest vahest üle nelja keele, kolmas sõrm viies keel neljas vahe ja lahtise e-keele asemels paneksin neljanda sõrme esimese keele la noodile, ehk viiendasse vahesse.
x42225
Soovitus kõlab veenvamalt kui eelmised (minu asjatundmatu kõrva jaoks. Proovime järgi, kuidas päris elus kostub. Käisin vahepeal poes elektrikitarri näppimas ja selle kitsa kaela peal venitaks isegi algse asetuse kah välja. Aga akustilise peal - no way.
donkey wrote:Mina mängiksin nii, et esimese sõrmega baree teisest vahest üle nelja keele, kolmas sõrm viies keel neljas vahe ja lahtise e-keele asemels paneksin neljanda sõrme esimese keele la noodile, ehk viiendasse vahesse.
x42225
Mitte, et ma eriline asjatundja oleks, aga kas mi-d võib niimoodi la-ga asendada?