









No mulle edevam pill meeldib, elus on pill parem kui piltidelt. Kehva aparaat oli pildistamiseks, ei viitsinud õhtul digipeeglit enam seadistama hakata pildistamiseks. Esiküljele spoon annab värvimängule juurde. Kõik kombineriotud toonid on samas soojad toonid. Maitsekas on ca 3 tooni kombineerida, mul kitarril ca 5 eritooni kombineeringus aga lõpplahendus ei ole halb.voice wrote:Ilus mahagon, mul oleks olnud kahju seda edevat spooni peale panna.
Millega lakitud?
Elektrikitarri puhul kvalifitseerub see müüdiks. Aga nitro tekitab lihtsalt hea tunde ja müüdid elavad inimeste peades paremini kui füüsika. Kuni sinnamaani, et mõned tuntud tootjad panevad "nitro" akrüüli pealeS.S.D.D. wrote:Polüuretaan lakk, tean, et toonile ei mõju teoorias see väga hästi, ei lase puidul väidetavalt "vananeda" ja puidul korralikult resoneerida.
Seda minagi:)Rx. wrote:Elektrikitarri puhul kvalifitseerub see müüdiks. Aga nitro tekitab lihtsalt hea tunde ja müüdid elavad inimeste peades paremini kui füüsika. Kuni sinnamaani, et mõned tuntud tootjad panevad "nitro" akrüüli pealeS.S.D.D. wrote:Polüuretaan lakk, tean, et toonile ei mõju teoorias see väga hästi, ei lase puidul väidetavalt "vananeda" ja puidul korralikult resoneerida.Aga noh, muusikas on ju feeling over physics anyway.
http://reviews.ebay.com/Myths-about-Nit ... 0004635258
Tänud:) Mõtlesin selle peale aga lõpplahendus jäi sellise " päevalilleõli toonides" . Kui musta pickguardi ei olnud veel peale pannud, siis tundus nagu natuke "ilma soolata" disain, plaanis oli tumepruuni lakiga üle lasta. Talvel ise ei saa lakkida, taheti saada ca 180-200 eur lakkimise eest, ei näinud sellel mõtet, oodata suveni ka ei kannatanud. Ja kui Pickguard sai peale, siis selgus, et valik õige. Must plaat kompenseerib heledat päris hästi.Üldpilt on hea.Rx. wrote:Aga pilli enda kohta kommentaariks - korralikud tunerid, sild, nut, ilmselt ka korrektne kaelakinnitus.
Maitsekas värvikompositsioon, kokkuvõttes väga äge värk. Muuseas, kust kaela ja kere tellisid?
Mina oleks ilmselt mingi värvilise peitsi pannud, ju ma siis veel edevam
Eks ta ole jah, piisab ju sellest, kui el. kitarri ilma kuhugile ühendamata sõrmitseda, kui kõla on olemas ja kõrvale kena kuulata, siis on ka potensiaali panna kitarrile korralikud helipead saamaks hea lõpptulemus. Kui aga korralikku kõla pole olemas juba "akustilises" versioonis, siis tasub tõesti vast projekt ümber ehitada/ viimistleda.voice wrote:Olen nõus, et meie kliimas tuleb lakkimisel teha kompromiss vastupidavuse/stabiilsuse ja nn. "lahtise heli" vahel. Polüuretaanil pole suurt häda miskit, kui see õhukese kihina peal on. Samas nende protsentidega ei nõustu - kui pilli tooni ikka naturaalselt ei kanna, on sinna heade helipeade külge panemine puhas raiskamine. Ja küllalt nähtud neid pille, kus hea toorik on viimistlusega ära tapetud.
See on põhiliselt Aasiast tulnud pillide häda - tüübid mõlevad esmajärjekorras vist selle peale, et pill transa müügikohani üle elaks.S.S.D.D. wrote:Uudishimust uurin, et kui palju neid kihte siis peale on aetud, et naturaalne heli ja vibratsioon täitsa kadunud on? Sinna peab siis ikka ju kilodega pahtlit / värvi/ lakki panema....
Eks igaühel oma nägemus. Kõla puhul on raske muidugi mingitest protsentidest rääkida, aga minu kogemuste põhjal on Sinu nägemus liiga helipeakeskne ja puiduvälineS.S.D.D. wrote:Rx. wrote: Muide el. kitarri heli kohapeal mul omal selline nägemus( ei pretendeeri tõele), et heli poole peale ca 80% sõltub helipeadest , ca 10% kerematerjalist, ca7% sadulatest-keeltest jne, 3% viimistluskattest jms. Ei ole ma juhtunud nägema, et tõsised tegijad mängivad mingi õlitatud el.kidradega millel puidust pickguard:) Nagu ka ülal mainitud tuleb seda "laki- ja viimistluse teemat" mõistusega võtta;)
Eks ta ole, olen ka kõige su jutuga nõus iseenesestletsrock wrote:Eks igaühel oma nägemus. Kõla puhul on raske muidugi mingitest protsentidest rääkida, aga minu kogemuste põhjal on Sinu nägemus liiga helipeakeskne ja puiduvälineS.S.D.D. wrote:Rx. wrote: Muide el. kitarri heli kohapeal mul omal selline nägemus( ei pretendeeri tõele), et heli poole peale ca 80% sõltub helipeadest , ca 10% kerematerjalist, ca7% sadulatest-keeltest jne, 3% viimistluskattest jms. Ei ole ma juhtunud nägema, et tõsised tegijad mängivad mingi õlitatud el.kidradega millel puidust pickguard:) Nagu ka ülal mainitud tuleb seda "laki- ja viimistluse teemat" mõistusega võtta;). Helipea on nagu mikrofon laulja suu ees. Kui lauljal häält pole, ei aita ka maailma kõige kallim mikker. El. kidra soundi olemus tuleb siiski eelkõige materjalidest ja konstruktsioonist. Iga detail pillist annab mingi oma nüansi. Kaela materjalist, paksusest ning kinnituse viisist sõltub sound vähemalt sama palju, kui kerest.
Kui panna stratile mingid klassikalised les pauli helipead külge, ei hakka ta ligilähedaseltki LP-ga kõlama. Nii nagu kõlavad ka täiesti erinevalt samade helipeadega Gibsoni enda LP, SG, erinevad ES mudelid. Isegi kaks täpselt sama mudelt, mis on põhimõtteliselt samadest materjalidest tehtud, kõlavad ka erinevalt, lihtsalt iga puutükk on erinev.