Page 1 of 1
Õhurõhu mõju kitarrile.
Posted: 22 Jul 2008, 15:00
by rogerm
Tervist!
Kahe nädala pärast on minek välismaale, lennukiga. Mõtlesin juhust kasutada ja osta endale sealt uus elektrikitarr. Küsimus on selles, et kui ma selle tagasi lennukiga toon, kas siis see järsk õhurõhu muutumine, mis lennukiga reisides esineb, mõjutab kitarri kuidagi?
Tänan ette.
Posted: 22 Jul 2008, 15:00
by served
ei juhtu sul seal midagi, ega see päris vahukoorest ka tehtud pole (isegi vahukoorele ei tohiks see midagi teha)
Posted: 22 Jul 2008, 15:03
by rogerm
served wrote:ei juhtu sul seal midagi, ega see päris vahukoorest ka tehtud pole (isegi vahukoorele ei tohiks see midagi teha)
Täiesti kindel? äkki mingi kael läheb viltu vms?
Sest kui mingi risk on, siis maksan pigem peale ja ostan sellesama kitarri siitsamast, Tallinnast.
Posted: 22 Jul 2008, 15:15
by Frusciante
Ei tee see midagi, bändid ju reisivad samamoodi oma pillidega.
Posted: 22 Jul 2008, 15:16
by rogerm
Frusciante wrote:Ei tee see midagi, bändid ju reisivad samamoodi oma pillidega.
heh, jah.
tänud

Posted: 22 Jul 2008, 15:17
by Faded
Õhurõhk ei tee midagi. Õhuniiskuse või temperatuuri järsk muutus võib näiteks nitrolakile praod sisse lüüa, aga polüuretaaniga ei tohiks midagi juhtuda.
Aga kui sa seda lennukiga vead, siis hangi korralik flightcase (tugevdatud alumiiniumkohver) ka pillile.
Posted: 22 Jul 2008, 15:19
by rogerm
Aga kui sa seda lennukiga vead, siis hangi korralik flightcase (tugevdatud alumiiniumkohver) ka pillile.[/quote]
See on vist pagasis vedamise jaoks mõeldud jah? Ma kavatsen salongisee kaasa võtta, riiuli peale. Nagu eelmine kord.
Posted: 22 Jul 2008, 15:25
by Faded
Pagasi jaoks jah. Kui salongi võtad, siis pole see vajalik.
Posted: 22 Jul 2008, 15:25
by rogerm
Faded wrote:Pagasi jaoks jah. Kui salongi võtad, siis pole see vajalik.
selge.
teema võib siis lukku panna.
Posted: 22 Jul 2008, 15:37
by Hemp
Mul tulid 3 Alvareze nimelist pilli täitsa tavaliste pillikohvritega inglismaalt eelmine sügis. Pole sellel tavalisel kõval kohvril häda midagi.
Posted: 22 Jul 2008, 16:01
by TnX
Paljud keeravad keeled lõdvemaks.Võid kah igaksjuhuks seda teha.
Posted: 22 Jul 2008, 18:16
by EmM9
rogerm wrote:Faded wrote:Aga kui sa seda lennukiga vead, siis hangi korralik flightcase (tugevdatud alumiiniumkohver) ka pillile.
See on vist pagasis vedamise jaoks mõeldud jah? Ma kavatsen salongisee kaasa võtta, riiuli peale. Nagu eelmine kord.
Aga kas seekord lähed sama asjaga... Mõni firma ei luba nii suurt kasti käsipagasisse.
Ja ilmselt on soovitatav ka pagasikindlustus (kui seda pileti sees pole). Neid juhtumeid, kus pill puru v kadunud, on mitmeid.
Ja ma soovitan samuti keeled veidi lõdvemaks lasta.
Posted: 23 Jul 2008, 00:44
by rogerm
EmM9 wrote:rogerm wrote:Faded wrote:Aga kui sa seda lennukiga vead, siis hangi korralik flightcase (tugevdatud alumiiniumkohver) ka pillile.
See on vist pagasis vedamise jaoks mõeldud jah? Ma kavatsen salongisee kaasa võtta, riiuli peale. Nagu eelmine kord.
Aga kas seekord lähed sama asjaga... Mõni firma ei luba nii suurt kasti käsipagasisse.
Ja ilmselt on soovitatav ka pagasikindlustus (kui seda pileti sees pole). Neid juhtumeid, kus pill puru v kadunud, on mitmeid.
Ja ma soovitan samuti keeled veidi lõdvemaks lasta.
no eelmine kord oli kitarr kotis. Pagasitädi käis pinda, et annaks siiski kitarri pagasisse, et küllap ta seal terveks jääks...Aga ma käisin omakorda vastu ja jäi minu sõna peale. Seekord viin jälle kotiga, kuna kodus on üks kohver olemas ja sinnaminnes ei viitsi tühja kohvriga jamada. Sealt ei taha uut ka osta, kuna eelarve on suhteliselt limiteeritud ja kahe kohvriga ei oleks midagi teha. Ei hakka kuhugi mõlemat tassima. Uue kitarri point ongi see, et vana jääb iga päevaga aina mängimiskõlbmatuks ja sellest jääb ainult moraalne ja füüsiline mälestus, mälestus koo släbitud teekonnast ja läbielamistest, mida on olnud küll ja küll.