Page 1 of 2
kuidas võtta sellist akordi?
Posted: 19 May 2008, 09:33
by inime
6-st keelest:
MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI
Posted: 19 May 2008, 10:25
by mortral
Näiteks nii:

Posted: 19 May 2008, 11:52
by inime
sul võib õigus olla, aga seda akordi peab mängima "tambora"
et peaks nagu lööma, kuidas jätad ühe keele löömata? (minu viga et ei märkinud ära ennem)
olen siin katsetand igast värki, et 5 keele si bemoll-siis saaks üle keelte lüüa jne.
või siis 7positsioonist 6keel lahtine MI, 5keel MI, 4keel SIbemoll, 3keel lahtine SOL, 2keel SOL ja 1keel lahtine MI
või kuidas?
Posted: 19 May 2008, 11:59
by mortral
5. keele muted esimese sõrme otsaga ära.
Posted: 19 May 2008, 12:04
by inime
mõtled esimest skeemi?
ei kujuta pillita ette kas sõrmed ikka ulatavad
Posted: 19 May 2008, 12:09
by mortral
Ikka ulatavad. Ma just proovisin, sain ilusti kõlama küll. Esimene keel on kõige raskem, sest mul teine sõrm ei paindu eriti hästi see on selline sõrme viimase lüli väljapainutamisega kolme keele barre, aga muidu on täiesti võetav. Samas võid mõelda ka asenduse peale, see on sul Bbm-5 onja, seega ma oletan, et miski sinu kasutatava helistiku 7. aste. Tihti asendatakse 7 vähendatud aste 5. astme septakordiga - akord on sisuliselt sama, ainult sept on juures. Võid proovida, kuidas Sinu harmooniasse sobib.
Posted: 19 May 2008, 12:21
by inime
mõtled nii et esimese sõrmega barre, teisega 4 keele mi, kolmandaga poolbarree (si bem ja sol)
ja siis 4 sõrme väänad 2kele mi-sse
Posted: 19 May 2008, 14:01
by mortral
Ei,
esimese sõrmega mi noot D keelelt ja näpuots õrnalt A keele vastu.
teisega kolme keele barre, mis nõuab pisut väänamist,
kolmas jääb õhku ja neljandaga mi noot teiselt keelelt.
Muud barre-d ju polegi kui need kolm keelt.
Kuues keel kõlab lahtiselt.
Posted: 19 May 2008, 19:39
by k6ll
Kui tahad võid barre ära kaotada ja asendada need 2 ja 3 sõrmega
Posted: 20 May 2008, 10:16
by inime
nii on plaadil- ütles loo esitaja
6keel-lahti (MI)
5keel-MI (7fr.) 3 sõrm
4keel-SIbemoll (8fr.) 4 sõrm
3keel-lahti (SOL)
2keel-MI (5fr.) 1 sõrm
1keel-lahti MI
aga tänan igaljuhul
Posted: 21 May 2008, 23:13
by mortral
Noh iseenesest ei pea võtma akordi täpselt nagu plaadil on, kui kõik noodid samad on. See sõltub pigem sellest, kuidas endal mugav on ja mis akordid teised loos on, näiteks kui mängid 5. positsioonis miskit soolot akordide vahele (no on selline lugu), siis tundub üsna ebamugav hüpe sõita järgmist akordi võtma kaela algusse.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
Posted: 22 May 2008, 11:36
by inime
mida rohkem lahtiseid keeli kasutada "tambora" tehnika puhul- seda paremini ja kauem kõlab- kuulsin ma
Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.
Posted: 22 May 2008, 11:37
by inime
jäi eelmisest kirjast maha
1.Stretch out the thumb
2.Rotate hand and wrist rapidly, causing the side of the thumb to strike the strings.
Variation in tone can me achieved by striking different distances from the bridge and using different parts of the thumb (especially fleshy vs. bony parts).
Posted: 22 May 2008, 11:47
by Faded
Sama mis slapping siis?
Posted: 22 May 2008, 16:16
by inime
EI JULGE VÄGA SÕNA VÕTTTA AGA
TUNDUB ET PÄRIS = MÄRKI NENDE VAHELE PANNA EI SAA
http://en.wikipedia.org/wiki/Slapping