Page 1 of 1
Võim läbi???
Posted: 04 Oct 2009, 20:43
by e-Kitarrist
Re: Võim läbi???
Posted: 04 Oct 2009, 22:04
by kidronaut
Kui ikka pauku pole käinud ja suitsu pole välja ajama hakanud siis ei tohiks asi ikka läbi olla.

Pealegi kui võim alles nii uus. Ehk on hoopis kuskilt mõni joode lahti tulnud. Kus asud ise? Lase mõnel kohalikul elektroonikul asi üle vaadata. Garantiid pole mingisugust?
Re: Võim läbi???
Posted: 06 Oct 2009, 16:15
by e-Kitarrist
Kirjutan veel natuke. Elan võrumaal, võimu kohta veel nii palju, et elektroonika ka ei tööta (tuled ei põle). Võim ise ostetud thomannist, hetkel pabereid üles ei leia. Aga kas keegi teab kaua neil see garantii on ja kas ültse on? (mingi 30 päeva tagasisaatmis garantii neil on, aga rohkem ma hetkel ei tea.)
Re: Võim läbi???
Posted: 06 Oct 2009, 23:43
by kidronaut
Selle tootekirjelduse all on et:
incl. 30-day money-back guarantee
incl. 3-year Thomann warranty
Lehekülg ise siin
http://www.thomann.de/gb/roland_cube_20x.htm
Niiet kui paberid üles leiad saad hakata garantiiga jamama.
Re: Võim läbi???
Posted: 13 Oct 2009, 12:12
by shadder
umm mul on üle kahe aasta sama võim juba ja mingit probleemi, sa mainisid et oled kidrajuhet korduvalt parandanud, ma soovitan osta uus, ei ole ju mõtet parandada kui nii mäda juhe on et alati katki läheb.
Re: Võim läbi???
Posted: 02 Dec 2009, 20:34
by e-Kitarrist
Tere, asjalood nii kaugele arenenud, et otsustasin garantii kasuks ja saatsin thomannin kirja. Vastu sain sellise:
Hi,
I'm sorry to hear that a problem occured.
We will contact UPS to arrange a collection for you. You shall receive an e-mail from UPS straight with the address label which you are to print out, stick on the parcel and contact UPS for the collection timing. With the e-mail from UPS you shall receive the contact details for them. Please arrange for the pickup timing within 2 weeks from the day you receive the e-mail as UPS will cancel the collection unless you arrange for this.
Please be prepared for the pick up -the following instructions will help the process run smoothly when the parcel arrives back to us.
Please pack the unit as well as possible so to avoid any transport damage on route back to us here in Germany, and in case of any damage we know that the courier is liable for it.For any further packing tips or instructions please visit the following link;
http://www.ups.com/content/de/en/resour ... index.html UPS will not take any responsibility for damage in case one occurs if the parcel wasn't packed good enough for their standards no matter what the driver might say of the parcels sufficiency.
Some very important information:
DO NOT in any case give out the parcel without the correct shipping documents.
DO NOT give them the article(s) if you do not receive a document from them that proves that the delivery has been picked up by UPS and please KEEP THE RECEIPT !!!!
DO NOT in any case fill out anything for UPS. They should have a shipping label (readily filled with all the needed information) with them when they come for collection in case you haven't already received it from them.
The 1st may result in a loss of the goods. The 2nd may result UPS trying to charge you for the collection.
Please write a small note with as exact fault description as possible and your wishes for the procedure with this specific reclamation. Please include full contact details and your customer number if at hand.
Within 30 days from purchase, we can exchange the item with the next terms: The unit needs to be in mint condition eg. no dog ears on manuals, no scratches on the item and no damage on the original packing. Also all cables and other accessories are to be included. If these terms are not met, or the 30 days is clearly over, we will repair the unit for you.
In a case where the repairsman states that the fault was accidentaly caused by you or if it is just a high mortality part of the unit (lamp, battery, etc.) we unfortunatelly will have to charge you with the shipping costs for sending the item back and for the quote made by our repais men and we can, of course, not repair the unit under guarantee.
I don't think this being the case with you but I am obliged to let you know this in before hand.
The note is very important for us to be able to provide a smooth and quick service regarding reclamations!
Thanks and
with kind regards
Ma ei saanud 100% kõigest aru, et äkki keegi seletaks üle?(umbes mingi et UPSist tuleb kiri ja siis saadan neile? (ups üldse eestis eksisteerib? - vabandan pole ennem asjaga kokku puutunud) Ja kas keegi veel thomani garantii-iga on kokku puutunud?
Re: Võim läbi???
Posted: 02 Dec 2009, 21:02
by thePusher
Thomann võtab ühendust UPSiga ja räägib ära.
UPSist tuleb sulle email selle saatmislehega, mille pead väja trükkima.
Meilis on ka UPSi kontaktandmed ja sa pead helistama ja UPSi kulleriga leppima
aja kokku millal pakile järgi tuleb. Siis tuleb järgi, võtab sinu hästi pakitud
paki ja edasine on thomanni kätes. Sina maksma selle eest ei pea.
Vähemalt selline oli minu kogemus thomanni katkise asja tagasi saatmisega.
Re: Võim läbi???
Posted: 02 Dec 2009, 21:20
by Faded
Nii see käib jah.
Meiliga saadetakse ka tagastusleht, sinna soovitan võtta UPS-i kulleri allkiri, et ta on paki sinult vastu võtnud.
Re: Võim läbi???
Posted: 09 Dec 2009, 16:16
by e-Kitarrist
Tere, vabandust pika pausi eest. (nimelt murdis parema käe põidla, kui ennem sai kuivaltki kitarri mängida siis enam ei saa sedagi.) Lugu nii kaugel, et viin postkontorisse võimu (eeldades, et seal on olemas karp ja mullikile) sain kirja et tuleb tallinnasse saata. Ja sellega tekkis mul küsimus, nimelt milliseid dokumente nad kaasa tahavad? Kas nad ootavad neid ka kui ostin võimu (noh mingid "e-mail otsu tunnistused:S" ) A jh et nad tahavad kirjeldust ka probleemist kaasa. Mis keeles oleks mõttekam kirjutada? Mul oleks võimalus nii saksa kui inglise keeles kirjutada.
EDIT:
Mingi upsi kiri on ka kuhu võttad ups alkirja. Kui saadan postiga kas siis seda vaja ei ole? Või oleks mõttekam helistada neile ja lasta neil järgi tulla. 10 päeva on aega (kirja sain 3. detsembril) nii et täna veel ära ei vii, viin reedel.
Re: Võim läbi???
Posted: 09 Dec 2009, 17:53
by Faded
Mingit postkontorisse viimist ei tohiks olla. Helistad UPS-i ja tellid kulleri järgi.
Probleemi võid kirjeldada inglise või saksa keeles, kuidas endal mugavam on.