Page 4 of 4

Posted: 30 Oct 2006, 13:27
by Faded
Minul isiklikult oleks hea meel, kui rohkem inimesi kommenteeriks, et miks just sellised hinded said pandud, et mis oli ühes või teises soolos head ja mis halba, mis paitas kõrva ja mis kriipis kuulmekilet, ja nii edasi. Saaksid inimesed väärtuslikku tagasisidet, ükskõik kas siis mängutehnika, rütmitaju, lindistuse enda kvaliteedi või millegi muu kohta.

Posted: 30 Oct 2006, 14:42
by gitara
Faded wrote:Minul isiklikult oleks hea meel, kui rohkem inimesi kommenteeriks, et miks just sellised hinded said pandud, et mis oli ühes või teises soolos head ja mis halba, mis paitas kõrva ja mis kriipis kuulmekilet, ja nii edasi. Saaksid inimesed väärtuslikku tagasisidet, ükskõik kas siis mängutehnika, rütmitaju, lindistuse enda kvaliteedi või millegi muu kohta.
Kirjutasin hommikul umbes samasisulise kommentaari, aga jätsin postitamata, et veel mötteid koguda. Arvan, et ettepanekut vöiks arutada ja kasvöi hääletusele panna.

Posted: 30 Oct 2006, 17:33
by penicilinia niqaragovna
mina, kes ma olen muusikalistes terminites täielik võhik, pole detailseks analüüsiks võimaline. ma võin lihtsalt miski seletamatu tunde järgi lugusid reastada, aga kommenteerida oleks küll väga raske. eriti, kui soolo autor loodab kriitikast kasu lõigata. no näiteks mis kasu oleks saanud matu sellest, kui ma oleks kirjutanud kommentaariks, et see on teise b klassi õpilase siim susi lõbus lugu teemal "rebased vihuvad tantsu" :) küll aga pooldan ma seda seisukohta, et õigluse mõttes peaksid kõik osalejad ka hindama

Posted: 31 Oct 2006, 15:48
by Matu
Vabandan, et punkte ei andnud. Võit Kolbile! :)