Page 4 of 4

Posted: 26 Feb 2006, 21:33
by gitara
tsiteerimiseks vajuta quote

Posted: 27 Feb 2006, 16:40
by krustok
Minu hääl läks fadedile. Tema soolos oli tunda palju bluesilikke elemente, nagu eelminegi kord ja ta oskab väga hästi väljendada ennast kitarri abil.
Mina nüüd väga ei planeerinud oma soolot ette. Ma lihtsalt kuulasin seda paar korda ja mängisin samal ajal kitarri.. Siis lindistasin. See võttis kaua aega.. üks 30 korda lindistasin... Lihtsalt.. Vajutasin record ja mängisin minut ja 30 sekundit.. Siis kuulasin ja vaatasin kus vead olid. Lõpuks jäid küll mõned vead sisse aga ma enam seepäev ei viitsinud.

Teistele soovitaksin ma seda, et kuulake tausta. Mõelge milliseid tundeid see taust teis tekitab ja püüdke neid väljendada kitarriga. Keerukad tehnikad ei ole tähtsad, kiirus pole tähtis. Muusika peab hingest tulema. Eriti just blues.
Minu 10 senti siis...

Posted: 27 Feb 2006, 16:42
by served
Kardan, et gitara ei saa aru milda ta valesti ütles.
Kui ma õieti aru sain, siis gitara ei tea mida tähendas improvisatsioon või jättis kahe silma vahele. Probleem seisneb siis selles, et ta ei õppinud seda soolot pähe, sest see üldjuhul lihtsalt ande raiskamine, ta mängis selle otse improviseerides. Tabi ta ka ei kirjutanud sest see liiga tülikas järelikult tal oli see süsteem kusagil ajusopis olemas ja mängis selle lennupealt nn. lindile :wink: .

Parandage kui milleskis eksisn :roll:

Posted: 27 Feb 2006, 17:28
by gitara
served wrote:Kardan, et guitara ei saa aru milda ta valesti ütles
Okei, teine kord ma ei kiida enam kedagi sest mönele tundub kiitus laitusena, hea, et vähemalt Krustok ise pole hakand selle vastu protestima.

Kui rääkida improvisatsioonist ja bluesitunnetusest, siis vöiks siin positiivsema poole pealt ära märkida lugu nimega Kippson. Esimeseks ei pand ma teda aint sel pöhjusel, et lugu oli suht toores. Samas usun, et kui selle loo esitaja kitarrimängu ei jäta, siis ootab teda ees kuulsusrikas tulevik. Krustok ja Faded on momendil tehniliselt köige paremad, aga vähese kuulamise töttu ei oska ma öelda, kas neis ka loomingulist potentsiaali on ja kas nad tegelt ka improviseerida oskavad.

Posted: 27 Feb 2006, 22:45
by Angel of Death
poiss, õpi ära see, mida tähendab IMPROVISATSIOON!
krustok ennem väitis et see oli tal impro ning sina kommenteerisid, et oli kuulda et ta oli harjutanud.

Posted: 27 Feb 2006, 22:56
by mty
pohh see, rääägime teemast edasi.

Posted: 27 Feb 2006, 23:40
by gitara
Angel of Death wrote:poiss, õpi ära see, mida tähendab IMPROVISATSIOON!
krustok ennem väitis et see oli tal impro ning sina kommenteerisid, et oli kuulda et ta oli harjutanud.
Olen ennegi täheldand, et tänapäeva noorte arvates on töökus midagi häbiväärset. Arvatakse, et kui inimesed teada saavad, et kodus kövasti pilli harjutad, siis ei peeta andekas. Vale puha. Paraku ei tule ilma harjutamata midagi, isegi improviseerimiseks on vaja teatud vötted omandada. Ka Krustok ise ütles, et mängis 30 korda, enne kui loo rahvale kuulata andis. Öigesti tegi, seda näitab ka hääletusel saadud tulemus.
Köigile teistele, kes veel tahavad Krustoki minu eest kaitsta, seda ei ole vaja teha. Ütlen viimast korda, et ma ei ole tema kohta midagi halba öelnud ja pean ta andest ja töökusest lugu.

Posted: 27 Feb 2006, 23:54
by holger15
gitara wrote:Minu hääl läks ka Krustokile. Oli tunda, et ta on soologa vaeva näind, selle korralikult läbi möelnud ja siis veel enne salvestamist harjutanud ka.

asi on lihtsalt selles, et sellest postitusest sain nii mina, kui ka mõned teised nii aru, et sa mõtlesid selle all seda, et krustok oli soolo enne välja mõelnud, seda siis enne lindistamist harjutanud- mis oleks vastuolus improviseerimisega
aga sina mõtlesid siis üldist improvisatsiooni ja kitarimängu või?
ma tean, et see teema venib minu tõttu pikaks, aga kuna ma pole ainuke kes aru ei saanud, siis lasen ikka siia teemasse edasi

ma lihtsalt tahan aru saada, ega ei tule mingite halbade kavatsustega

Posted: 28 Feb 2006, 00:03
by krustok
Ärge vaielge... Tähtis on lõpptulemus mitte töökäik. See on kõigil nii kui nii erinev.

Posted: 28 Feb 2006, 11:48
by Taimo
Kommenteeriks ka pisut.
Gitara - rahulik tinistamine, millel minu arvates polnud taustaga ei rütmiliselt ega harmooniliselt eriti midagi ühist.
Kolp - pisut ebamugav on kuulata, kuna taustast ei kosta eriti midagi peale bassi. Mäng sobib taustaga enam-vähem kokku, aga siis lööb välja autori huumorianne. Keset soolot tuleb järsku "rongisõidu" meloodia :lol:
d4v3 - parim akustimees, kuid liiga kinni ühes ja samas fraasis, mida juba eelmisel soolofestil kuulsime.
Frusciante - tema kostitab meid pikkade ühtlaste nootidega tervelt 4 minuti vältel, kuigi reeglites oli soolo maksimumpikkus määratud.
krustok - siin on kuulda muusika tunnetust ja pilli valdamist. Saund on ka väga hea!
Faded - samuti korralik soolo, kuid krustokiga võrreldes pisut monotoonsem ja igavam. Kiitus selle eest, et said hakkama tausta parajasse pikkusesse lõikamisega nii et algus ja lõpp mõlemad olemas olid.

Posted: 28 Feb 2006, 16:42
by gitara
Taimo wrote:Kommenteeriks ka pisut.
Gitara - rahulik tinistamine, millel minu arvates polnud taustaga ei rütmiliselt ega harmooniliselt eriti midagi ühist
Nii ta oli.
Proovisin elus esimest korda Audacity nimelist programmi. Kui tuli aeg lugu öige pikkusega jupiks löigata, siis ei osand ma kuidagi korraga löigata ja löikasin algul taustal mölemast otsast jupi maha ja siis soolol.Tulemus oli üle ootuste huvitav. Tegelt ma ei oska praegugi korraga löigata, ehk keegi seletaks. Audacitys näeb asi nii välja, et taust on 2 rida stereot ja soolo siis eraldi trackina.

Posted: 28 Feb 2006, 17:07
by GigAHerZ
Seda Audacity't vms on kunagi näpitud, aga mind ta üldse ei vaimustanud... Pigem jättis väga külmaks. Ega tal vist palju võimalusi kah ple. Ise kasutan Adobe Audition 1.5'te. Seal kenasti filtreid jms. Kasutaks tegelt ka Nuendo 2'te, aga seal ei tunne ma ennast küllalt koduselt ja üldse vähem sellega kokku puutunud.

Posted: 05 Mar 2006, 10:42
by ddes3
Selle kuu võitja Krustok! :)