Page 25 of 68
Posted: 18 Mar 2008, 00:26
by Marvin
Ma arvan, et Sander pidas silmas, et miks Floyd Rose metallikobakas fikseeritud kujul vajalik on? Tahad lihtsalt FR-i metalset kõla?
Posted: 18 Mar 2008, 01:01
by Counterwise
Marvin wrote:Ma arvan, et Sander pidas silmas, et miks Floyd Rose metallikobakas fikseeritud kujul vajalik on? Tahad lihtsalt FR-i metalset kõla?
Ma arvan mida damageplan tahtis öelda on ,et sellega ei lähe pill häälest ära kui mängid.
Posted: 18 Mar 2008, 01:04
by Faded
Tavalise TOM, string-through või muu fikseeritud lahendusega ei lähe ka. Misjaoks ikkagi FR-i vaja oli?
Posted: 18 Mar 2008, 09:19
by Omrat
Pakun, et silla peenhäälestuskruvidega on pilli võimalik mugavamalt ja täpsemini häälestada.
Posted: 18 Mar 2008, 10:28
by liivainimene
Lukustuv sadul on ka üleval, nii et teoorias peaks ikkagi paremini hääles püsima kui tavaline jäik sild.
Posted: 18 Mar 2008, 13:45
by Faded
Peenhäälestuskruvidega süsteeme on ka muid, nt. Quick Change Ultra (liivainimese Ibanezil on see süsteem), mis ei nõua kitarri kerest hunniku puidu välja hakkimist. Ja üleval otsas annaksid lukustuvad pingutid sama efekti. Ma ikkagi ei näe Floyd Rose'l mõtet.
Äkki on see mingi signatuurmudeli teema? Et Thomson ise mängib/mängis blokeeritud FR-ga, ja sellepärast on sellel mudelil fikseeritud versioon?
Posted: 18 Mar 2008, 15:11
by damageplan
Tegu on jah signatuur mudeliga.
Posted: 18 Mar 2008, 20:59
by Enno
Faded wrote:Peenhäälestuskruvidega süsteeme on ka muid, nt. Quick Change Ultra (liivainimese Ibanezil on see süsteem), mis ei nõua kitarri kerest hunniku puidu välja hakkimist. Ja üleval otsas annaksid lukustuvad pingutid sama efekti. Ma ikkagi ei näe Floyd Rose'l mõtet.
Äkki on see mingi signatuurmudeli teema? Et Thomson ise mängib/mängis blokeeritud FR-ga, ja sellepärast on sellel mudelil fikseeritud versioon?
Köh köh, sama efekti... vaevalt küll

Posted: 18 Mar 2008, 21:27
by liivainimene
Annaksid küll. Tavaliste pingutitega läheb pill häälest ära sellepärast, et keel libiseb veidi (mittenähtavalt) pingutipostil, mitte sellepärast, et pinguti enda mehhanism järele annaks. Lukustuv pinguti kõrvaldabki just selle libisemise, paneb keele posti külge lukku. Suurt vahet pole, kas lukustumine toimub sadulal või mõned sentimeetrid kaugemal.
Posted: 18 Mar 2008, 21:40
by Faded
Kui just keeled sadula soontesse ei hakka takerduma. Selle vastu aitab muidugi korralikust materjalist sadul (luu, grafiit, tusq jne).
damageplan: ma tean jah, et tegu on signatuurmudeliga. Ma mõtlesin seda, et äkki oli Thomsoni enda pilli(de)l juba taoline süsteem, ning signatuurmudelil üritati seda jäljendada.
Posted: 18 Mar 2008, 21:50
by damageplan
Nii palju kui ma pilte/videosid olen näinud, tundub olevat küll jah.
E:
http://www.youtube.com/watch?v=Jwgac4siEbI On sama jah.
Posted: 19 Mar 2008, 16:19
by Enno
liivainimene wrote:Annaksid küll. Tavaliste pingutitega läheb pill häälest ära sellepärast, et keel libiseb veidi (mittenähtavalt) pingutipostil, mitte sellepärast, et pinguti enda mehhanism järele annaks. Lukustuv pinguti kõrvaldabki just selle libisemise, paneb keele posti külge lukku. Suurt vahet pole, kas lukustumine toimub sadulal või mõned sentimeetrid kaugemal.
Dude, i know how it works
Ütleme nii, et õige metoodika keelte vahetusel ja häälestusel saavutab ka igasugu huvitavaid ja tavatuid "efekte" (nagu me kõik juba teame.
Posted: 19 Mar 2008, 18:12
by KurjusIse
Ibanez GAX30
Startone CG 851
Dunlop'i Lucky 13 medikad mis veel alles on ja häälestaja Ibanez GU30
Ja siis on veel mu PC ja mingisugused juhtmed ka. Kodus mingist kotirihmast, nöörist ja teibist tehtud rihma ka elektrikale.
Posted: 19 Mar 2008, 23:10
by Sander.S
väga koledad pillid igatahes
Posted: 20 Mar 2008, 09:24
by sloppy
Hetkel siis:
'70s reissue MIM strat
Sillas on SD Hot Rails, keskel ja kaelas Fenderi Hot
Noiselessid
'89 Epiphone Emperor
Line 6 POD X3
VOX AD15 VT
H&K Edition Blue 60R
Rocktron Tri-Wah
Digitech Screamin' Blues