Page 3 of 12

Posted: 03 Oct 2008, 17:59
by served
paulus wrote:Töpa õps ytles et lihtsalt märjanäpuga üle "mõlkide", et on efektiivsem.
Sain TOM augud tehtud :)
ei tulnud kõige ilusamad aga njhm.
kuna õpsil polnud 11,5mm-st puuri siis pidin tegema 10sega ja siis logistama ja viilima igatpidi.
seega ei tulnud kõigeilusamad)
aga loodan et lõpp tulemus tuleb ikkagi ilus :).

nüüd siis on veel see mõlk välja saada, väike lihv, kael välja lõigata ja siis spreima.

kas enne värvimist tuleb kael külge liimida?
See peaks polt-on olema. Huvitav kas see liimiga üldse püsima jääb? Ma ei julgeks eriti jätta kruvideta, aga las mõni ütleb kes teab kuidas sellesse suhtuda, ma olen skeptiline.

Posted: 03 Oct 2008, 18:16
by renn
Vanemad kokkupandavad olid jah poltidega, aga see peaks liimitav olema.

Võrdle pilte esimeses postis sellega: http://i5.photobucket.com/albums/y186/B ... ustom2.jpg

Posted: 03 Oct 2008, 20:06
by paulus
http://www.thomann.de/gb/hosco_lp_style_kit.htm , 2-2 pildil on hästi nähga seda kohta.


1. see on nii õhuke
2. polnud ühtegi kruvi ega asjda kaasas.

Liimiga on kõik akustilised juu, ja päris mitmeid elkitarre.


Edit:
Gibsoni lehelt wrote:Like all classic Gibson guitar, the necks on Les Pauls and SGs are distinguished by one of the more traditional features that have always set them apart--a glued neck joint.Gluing the neck to the body of the guitar ensure a "wood-to-wood" contact, no air space in the neck cavity, and maximum contact between the neck and body, allowing the neck and body to function as a single unit. The result? Better tone, better sustain, and no loose or misaligned necks
(kuna millegi pärast ei saand copida sealt siis kirjutasin selle ja võivad olla mõned kirjavigad :D!!!

Posted: 03 Oct 2008, 22:44
by fleik
paulus wrote:kirjavigad
kirjavead

Posted: 03 Oct 2008, 22:57
by paulus
fleik wrote:
paulus wrote:kirjavigad
kirjavead
see oligi nii mõeldud :D

aga keegi midagi tarka kaa õelda oskab ?? :lol:

Posted: 04 Oct 2008, 13:26
by Faded
Liimiga neh.

(Ja kõik akustilised kitarrid ei ole liimitud kaelaga. Lihtsalt FYI.)

Posted: 17 Oct 2008, 14:54
by karlapoiss
kaugel ehitus on ?:P

Posted: 17 Oct 2008, 20:22
by paulus
Tune-o-matic augud tehtud,värvid ostetud, väike lihv tehtud, nüüd lased nati kuivada( kuna niisutasin seda) siis kui leian koha kus värvida siis prooviks nati värvida.
siis kaela pea lõikasin teistsugusemaks kaa.

Posted: 18 Oct 2008, 09:36
by martra
mõtled sa headstocki. muidu kaelahelipead ei ole mõtet lõigata. :lol:

Posted: 18 Oct 2008, 10:45
by renn
Nn.kaela pea olekski nagu headstock või mis? :roll: Headstock lihtsalt inglise keelne väljend.

Posted: 18 Oct 2008, 12:03
by paulus
martra wrote:mõtled sa headstocki. muidu kaelahelipead ei ole mõtet lõigata. :lol:
renn wrote:Nn.kaela pea olekski nagu headstock või mis? :roll: Headstock lihtsalt inglise keelne väljend.
??
te saite minust vist valesti aru :D
ma lõikasin kaela pea, seal kus pingutid on, selle teistsugusemaks, mulle ei meeldinud eelmine. :lol:

Posted: 18 Oct 2008, 12:26
by renn
Ei ma sain aru küll, et mõtlesid seda pead, kus on pingutid, selle pärast oma eelmise posti tegingi :wink:

Aga aitab ot-st.

Posted: 18 Oct 2008, 12:32
by paulus
aga kas kael tuleb enne kõlge liimida kui värvima hakkan, või ennem värvin ja siis liimin.

lahtiselt oleks vist lihtsam värvida.

Posted: 18 Oct 2008, 13:15
by renn
Targem oleks pärast värvida, kuna siis on kindel et liimitavad pinnad jäävad värvist puhtaks. Pealegi tuleb liimimise ajal kael ja kere mingil moel tugevasti kokku pressida ja see võib värvi kahjustada.

Posted: 18 Oct 2008, 16:28
by Yamaha1
renn wrote:Targem oleks pärast värvida, kuna siis on kindel et liimitavad pinnad jäävad värvist puhtaks. Pealegi tuleb liimimise ajal kael ja kere mingil moel tugevasti kokku pressida ja see võib värvi kahjustada.
ehk VÄRVITAVAD pinnad jäävad sel juhul LIIMIST puhtaks?