Page 3 of 3
Posted: 26 Mar 2008, 22:19
by void
EmM9 wrote:Miks ma arvan, et helipea vahetus peaks olema esmasem, kui võimu ost...
Kodus/proovis mängides võib saund olla esialgu kui kehv tahes. Päris
kontserdil on niikuinii korralikud võimud laval ja seal loeb su isiklik rig
(kidra, pead, pedaalid, juhtmed) väga olulist rolli. Kui eeldada, et oled algja
ja niipea isikliku tehnikaga esinema ei hakka, on see (rig) esmatähtis. Ja alles
siis isklik hea võim osta (sest ükskord peab ka kodus/proovis saund olema).
kuidas kellelgi! kumb tuleb ennem, kas audiofiilne kriitiline meel, mis võtab harjutamisestki lõbu ära, kui saund kehv on, või vajadus laval marshalli stäkkidesse võimalikult hea kidra sisse torgata.
a Mony räägi mis helipäid sa võrdlesid et neil nii suur erinevus oli? mina ei märganud suurt vahet ibanezi AH6-l ja SD Alnico 2 Prol, viimane oli kindlasti parem, aga üleminek mikrokuubikult Laney LC15-le oli PALJU PALJU märkimisväärsem saundi osas, isegi kui ainult eelvõimu draivi kasutada.
Posted: 26 Mar 2008, 22:26
by d4v3
Eks ma kirjutan sinna ja uurin järgi, valju ja puhta heli all mõtlesin tegelikult endamisi "high output" helipäid, millel ka rohkem kõrget otsa.
Posted: 26 Mar 2008, 22:45
by void
d4v3 wrote:Eks ma kirjutan sinna ja uurin järgi, valju ja puhta heli all mõtlesin tegelikult endamisi "high output" helipäid, millel ka rohkem kõrget otsa.
sa kirjeldad duncani JBd ja dimarzio Evolutionit/Evolution 2-te
Posted: 27 Mar 2008, 11:43
by EmM9
void wrote:
EmM9 wrote:
...miski jutt...
kuidas kellelgi! kumb tuleb ennem, kas audiofiilne kriitiline meel, mis võtab harjutamisestki lõbu ära,
kui saund kehv on, või vajadus laval marshalli stäkkidesse võimalikult hea kidra sisse torgata.
Sedan'd ka.. Ma pean silmas absoluuti, kus puudub valikuvõimalus (nt raha pole piisavalt)
ja soovi avada end väljapoole. Ehk eeldusel, et inimene on sunnitud mööndusi tegema,
kuid muusikaline ambitsioon ei piirdu prooviruumiga, pead eelkõige laval hästi kõlama.
Music is just a raw bussiness...
Aga kui sooviks on vaid audiofiilne perfektsionism täielikult v osaliselt isoleeritud keskkonnas, siis küll...
Posted: 27 Mar 2008, 22:05
by liivainimene
Mulle saatis Swinesheadi uudiskiri (mõnele vast veel siin) just teate, et kui kirjutada tellides sisse proomokood 0506545, saab 5 naela allahindlust. See pole mingi isiklik kood, ma avastasin, et ühele vanale meiliaadressile tuleb ka see kiri, sama kood oli sees.
Eks vaadake, kellel sest kasu on, kuskil 100 krooni nagu maast leitud ikkagi

Posted: 28 Mar 2008, 00:07
by Faded
Ma sain sama kirja. See saadeti kõigile, kes nende meililistiga liitunud on.
Posted: 28 Mar 2008, 00:22
by liivainimene
No vot. Mõtlesin lihtsalt, et siin oli mingi seapeajutt, ehk keegi mõtleb tellimisest, aga ei saanud kirja ja ei teagi väikesest säästuvõimalusest.
Posted: 28 Mar 2008, 17:47
by Mony
void wrote:EmM9 wrote:
a Mony räägi mis helipäid sa võrdlesid et neil nii suur erinevus oli? mina ei märganud suurt vahet ibanezi AH6-l ja SD Alnico 2 Prol, viimane oli kindlasti parem, aga üleminek mikrokuubikult Laney LC15-le oli PALJU PALJU märkimisväärsem saundi osas, isegi kui ainult eelvõimu draivi kasutada.
1) Fender MIM Tele originaalpead=>Seymour Duncan Five Two pead.
2) Washburn Shadow Series originaalpead => eritellimusel käsitsi keritud pead (mitte halvolt:) ).
stratil oli kusjuures vahe eriti üüratu.
A sinu näite puhul kuubik=>LC15 hinnavahe on 4 tonni, korralikud pead saab kätte juba 2 kiloga. Ehki sellega olen nõus, et alustama peaks lampvõimust (1600 eek GA5 juba suur asi):)