teie tehnika.
- liivainimene
- Posts: 2163
- Joined: 23 Dec 2005, 15:11
- Location: Tartu
Ibanez neh, ARC300 lausa.
Kokku läks ta pisut alla 6,5k maksma, koos kõigi kuludega.
Mahagonist kere, triibuline vaher peal, liimitud mahagonkael. Peenhäälestusega jäik sild. Küllalt lihtsa ja loogilise ülesehitusega pill.
Mulle jäi ta silma välimuse poolest (sõrmlaua märgid...ooo),
pluss fakt, et oma ehituselt on ta mu stratihakatise täielik vastand ja seega ma lootsin, et ta täidab sellise hevima-paksema-mahedama soundiga pilli osa, ja mu lootus täitus
Kokku läks ta pisut alla 6,5k maksma, koos kõigi kuludega.
Mahagonist kere, triibuline vaher peal, liimitud mahagonkael. Peenhäälestusega jäik sild. Küllalt lihtsa ja loogilise ülesehitusega pill.
Mulle jäi ta silma välimuse poolest (sõrmlaua märgid...ooo),
pluss fakt, et oma ehituselt on ta mu stratihakatise täielik vastand ja seega ma lootsin, et ta täidab sellise hevima-paksema-mahedama soundiga pilli osa, ja mu lootus täitus
Squier Affinity Strat/Ibanez ARC300(Swineshead) > Jackhammer > Echohead > H&K Edition Blue 60-R + SKV FFS
- liivainimene
- Posts: 2163
- Joined: 23 Dec 2005, 15:11
- Location: Tartu
Sild on üks mu lemmikosasid.
Ta on sisuliselt tune-o-matic tüüpi, Ibanez nimetab seda Gibraltar III'ks. Kahest postist saab kõrgust keerata, pluss iga keele intonatsioon. Pildilt on ka näha, et sild on mõnusalt sile ja kumer, sinna on jube mugav kätt toetada. Strati sillaga võrreldes ongi see just suur pluss, see torkis igatpidi (vähemalt Squieri variant). Ta on natuke kerest kõrgemal ka kui stratisild, see vajab pisut harjumist. Kui ma kunagi Halvoga rääkisin, siis ta oli muidu Ibanezi sildade suhtes skeptiline, mainis ainult, et kunagi oli tal poes SZ, vot sellel oli täitsa hea sild (neil on ka G III, aga string-through kinnitus).
Peenhäälestus on seal taga keeltekinnituse küljes (Quik Change Ultra Tailpiece vms). See on küllalt kindel ja mugav süsteem. Seal alumisel pildil on pisut näha seda. Keeled kinnituvad igaüks pisikesse sadulasse (koos otstega, mingit FR stiilis pornot pole) ja sadul on sillapoolsest otsast liigendiga (üles-alla). Tagant on ta kruviga (need mustad) fikseeritud sinna metalljublakasse ja siis kruve keerates saab seda sadula tagaosa üles-alla liigutada, siis annab natuke järele või tõmbabki pingule. Kruvid näevad pildil suht plastikud välja, aga tegelikult on nad ikkagi metallist. Täitsa mugav on vahepeal sealt keerata, kui natukene häälest ära on. Kuigi arvatavasti tuleb mõne aja tagant kõik need kruvid keskasendisse panna ja uuesti pea juurest häälestada.
Sustaini mõttes on see sama hea kui täielik hardtail, kui natuke gaini ka keerata, siis hoiab ikka päris kaua nooti.
Iseenesest, tikutõmme, sellest pillist on odavam variant ka, mis on tehniliselt täpselt sama, ainult natuke kosmeetikat on vähem, ARC100. Ja seda ka, et Eestis pole mina ühtegi teist sellist kohanud, et selle poole vaadata (mis ei tähenda, et kuskil Peipsi ääres kaluritalus riidekirstu põhjas neid olla ei võiks ).
Ta on sisuliselt tune-o-matic tüüpi, Ibanez nimetab seda Gibraltar III'ks. Kahest postist saab kõrgust keerata, pluss iga keele intonatsioon. Pildilt on ka näha, et sild on mõnusalt sile ja kumer, sinna on jube mugav kätt toetada. Strati sillaga võrreldes ongi see just suur pluss, see torkis igatpidi (vähemalt Squieri variant). Ta on natuke kerest kõrgemal ka kui stratisild, see vajab pisut harjumist. Kui ma kunagi Halvoga rääkisin, siis ta oli muidu Ibanezi sildade suhtes skeptiline, mainis ainult, et kunagi oli tal poes SZ, vot sellel oli täitsa hea sild (neil on ka G III, aga string-through kinnitus).
Peenhäälestus on seal taga keeltekinnituse küljes (Quik Change Ultra Tailpiece vms). See on küllalt kindel ja mugav süsteem. Seal alumisel pildil on pisut näha seda. Keeled kinnituvad igaüks pisikesse sadulasse (koos otstega, mingit FR stiilis pornot pole) ja sadul on sillapoolsest otsast liigendiga (üles-alla). Tagant on ta kruviga (need mustad) fikseeritud sinna metalljublakasse ja siis kruve keerates saab seda sadula tagaosa üles-alla liigutada, siis annab natuke järele või tõmbabki pingule. Kruvid näevad pildil suht plastikud välja, aga tegelikult on nad ikkagi metallist. Täitsa mugav on vahepeal sealt keerata, kui natukene häälest ära on. Kuigi arvatavasti tuleb mõne aja tagant kõik need kruvid keskasendisse panna ja uuesti pea juurest häälestada.
Sustaini mõttes on see sama hea kui täielik hardtail, kui natuke gaini ka keerata, siis hoiab ikka päris kaua nooti.
Iseenesest, tikutõmme, sellest pillist on odavam variant ka, mis on tehniliselt täpselt sama, ainult natuke kosmeetikat on vähem, ARC100. Ja seda ka, et Eestis pole mina ühtegi teist sellist kohanud, et selle poole vaadata (mis ei tähenda, et kuskil Peipsi ääres kaluritalus riidekirstu põhjas neid olla ei võiks ).
Squier Affinity Strat/Ibanez ARC300(Swineshead) > Jackhammer > Echohead > H&K Edition Blue 60-R + SKV FFS
minu tehnika siis:
M-50 ja ibanezi akust:
RP-80 ja Lc-15:
M-50 ja ibanezi akust:
RP-80 ja Lc-15:
Last edited by tikut6mme on 29 Mar 2007, 22:20, edited 1 time in total.
Laney lc15 -> digitech rp80 -> ESP LTD m-50
jepp tuleks ka vaadata et arvutis mikrofoni seadistused ei oleks põhjas muidu hakkab clippima (kuskil poolepeal on norm) ja vaata et mic boost kah sees ei oleks.R-PiiT wrote:nu võid ju proovida otse võimust arvutisse lindistada:)
ja recordi Audacity-ga seal kui ikka veidi "üle" peksab siis seal on mingi nupp "normalize" see teeb asja paremaks.