TonePros hardware
Re: TonePros hardware
uus kola juba ammu peal, nüüd võtsin lõpuks vaevaks kõik oktavid ilusti paika kruttida. stock silda kruttides arvasin et mul on griffid kõverad ja mis kõik veel, kunagi ei saanud nii, et 12..22 oleks ilusti kõik paigas. sai alati pandud 12 paika ja loodetud et 18ndani on enam-vähem. noh ja nüüd sain terve kaela ulatuses kõik ilusti täpseks. põhiline on aga see, et noodid kõlavad nüüd oluliselt kauem ja selgemalt. 70€ well spent.
v100 > SH2N+SH4B
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Re: TonePros hardware
Ma täheldasin sama, kui enda pillile Gotohi raua peale panin (TonePros peaks olema sama firma toode).
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.
Re: TonePros hardware
Räägi täpsemalt, kuidas se paika kruttimine käib. Täitsa huvitav, kuidas minul sellega lood on.Henri wrote:uus kola juba ammu peal, nüüd võtsin lõpuks vaevaks kõik oktavid ilusti paika kruttida. stock silda kruttides arvasin et mul on griffid kõverad ja mis kõik veel, kunagi ei saanud nii, et 12..22 oleks ilusti kõik paigas. sai alati pandud 12 paika ja loodetud et 18ndani on enam-vähem. noh ja nüüd sain terve kaela ulatuses kõik ilusti täpseks. põhiline on aga see, et noodid kõlavad nüüd oluliselt kauem ja selgemalt. 70€ well spent.
Re: TonePros hardware
Millest te räägite, ma tahaks ka teada? 
Nii palju ma oskan öelda, et minu odavklassi Washburni elektroakustil on mõlema E keele puhul nii, et lahtise noodi ning 12 krihvi vahe ei ole täis oktaav. Vähemalt niimoodi mulle üks väga tugeva muusikalise kuulmisega mees ütles, mu enda papa nimelt.
Ise saan ka nüüd aru vahest: kui väike bend peale väänata 12. astmel, äkki ming 1/4 või 1/8 tooni, siis näitab ka sisse ehitet tuuner rohelist. Aga muidu on natuke madalam heli.
Tuleneb see keelte paksusest kuidagi, liiga peened?
11sed DMS Alchemy metallkeeled, idee järgi peaksid väga head olema... Ilmselt asi pillis.

Nii palju ma oskan öelda, et minu odavklassi Washburni elektroakustil on mõlema E keele puhul nii, et lahtise noodi ning 12 krihvi vahe ei ole täis oktaav. Vähemalt niimoodi mulle üks väga tugeva muusikalise kuulmisega mees ütles, mu enda papa nimelt.
Ise saan ka nüüd aru vahest: kui väike bend peale väänata 12. astmel, äkki ming 1/4 või 1/8 tooni, siis näitab ka sisse ehitet tuuner rohelist. Aga muidu on natuke madalam heli.
Tuleneb see keelte paksusest kuidagi, liiga peened?
11sed DMS Alchemy metallkeeled, idee järgi peaksid väga head olema... Ilmselt asi pillis.
Cogito, ergo sum.
Re: TonePros hardware
Ma 1 kord postitasin kusagile selle õpetuse....oot, otsin ülesse.
Märksõna on intonation
http://www.musicinstrument.biz/guitar_setup.htm
Video:
http://www.ehow.com/video_2372668_guita ... asics.html
Sealt alt vajutage järjest järgmiseid klippe, et näha veel infot.
(Neile kellele inglise keel veel keeruline on, siis SHARP tähendab kõrge ja FLAT on madal.)
Märksõna on intonation
http://www.musicinstrument.biz/guitar_setup.htm
Video:
http://www.ehow.com/video_2372668_guita ... asics.html
Sealt alt vajutage järjest järgmiseid klippe, et näha veel infot.
(Neile kellele inglise keel veel keeruline on, siis SHARP tähendab kõrge ja FLAT on madal.)
Hi-Gain
Parandan kitarre!
Ehitan efektiplokke.(vooluallikad, looperid, butiik)
Teema: http://www.rada7.ee/?s=f&k=7&id=45308
Koduleht: http://amest.edicypages.com/
Parandan kitarre!
Ehitan efektiplokke.(vooluallikad, looperid, butiik)
Teema: http://www.rada7.ee/?s=f&k=7&id=45308
Koduleht: http://amest.edicypages.com/
Re: TonePros hardware
Suured tänud served, nüüd tean millega oma aega õhtul sisustada
Tegelikult peavad vist kõik vahed niimodi nulli jääma, kui ei jää siis võin selles ainult Vintage tootjaid süüdistada
Kas sadulate silla paika keeramisel(üles/alla) on ka omad kuldreeglid või läheb se tunde järgi ?Küsiks veel seda, kaugele helipead keeltest peavad jääma. Ise panin eile oma loogika järgi ni need paika ,et vajutasin viimasest fretist keele alla ja siis hakaksin helipead krudima ,kui keel enam helipea vastu ei käind siis oli minuarvates paigas ,seda siis kaelapoolse helipeaga. Otsida oskan muidu ise ka aga ingliskeel jätab soovida
Võib-olla mõni tahab enda teadmistega natukene kelkida 




Re: TonePros hardware
Rihard wrote:Suured tänud served, nüüd tean millega oma aega õhtul sisustadaTegelikult peavad vist kõik vahed niimodi nulli jääma, kui ei jää siis võin selles ainult Vintage tootjaid süüdistada
Kas sadulate silla paika keeramisel(üles/alla) on ka omad kuldreeglid või läheb se tunde järgi ?Küsiks veel seda, kaugele helipead keeltest peavad jääma. Ise panin eile oma loogika järgi ni need paika ,et vajutasin viimasest fretist keele alla ja siis hakaksin helipead krudima ,kui keel enam helipea vastu ei käind siis oli minuarvates paigas ,seda siis kaelapoolse helipeaga. Otsida oskan muidu ise ka aga ingliskeel jätab soovida
Võib-olla mõni tahab enda teadmistega natukene kelkida
mida rohkem põhja stopbari keerata, seda tugevamini noodid kõlavad.. või mõtlesid tom'il neid klotse? ma ei tea kas see on mingi rusikareegel, aga mul oli vähemalt nii, et mida lähemale kaela poole neid klotse(millele keeled toetuvad) keerasin, seda kõrgemaks läks..
v100 > SH2N+SH4B
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Re: TonePros hardware
Neid "klotse" e. sadulaid ei tohi niisam lampi keerata, keerad intonatsioon-i piixsu. Kontrolli tuneriga ,kas sul on kitarr 12. vahest samamoodi hääles nagu lahtise keelega.Henri wrote:Rihard wrote:Suured tänud served, nüüd tean millega oma aega õhtul sisustadaTegelikult peavad vist kõik vahed niimodi nulli jääma, kui ei jää siis võin selles ainult Vintage tootjaid süüdistada
Kas sadulate silla paika keeramisel(üles/alla) on ka omad kuldreeglid või läheb se tunde järgi ?Küsiks veel seda, kaugele helipead keeltest peavad jääma. Ise panin eile oma loogika järgi ni need paika ,et vajutasin viimasest fretist keele alla ja siis hakaksin helipead krudima ,kui keel enam helipea vastu ei käind siis oli minuarvates paigas ,seda siis kaelapoolse helipeaga. Otsida oskan muidu ise ka aga ingliskeel jätab soovida
Võib-olla mõni tahab enda teadmistega natukene kelkida
mida rohkem põhja stopbari keerata, seda tugevamini noodid kõlavad.. või mõtlesid tom'il neid klotse? ma ei tea kas see on mingi rusikareegel, aga mul oli vähemalt nii, et mida lähemale kaela poole neid klotse(millele keeled toetuvad) keerasin, seda kõrgemaks läks..
Re: TonePros hardware
miks ei tohi? kes see veel sul siis seda teeb.. ega kohe kui sa oma tomi kõrgemaks/madalamaks kruvid, siis pead kõik selle intonatsiooni uuesti paika keerama.
v100 > SH2N+SH4B
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Marshall Guv'nor GV-2
Fender Champ
Re: TonePros hardware
Mina reguleeriks asja paika sellises järjekorras:
1. sild. Nimelt kõrgus siis, nii et keeled oleksid sõrmlauast mugaval kaugusel, kuid samas ei pläriseks vastu krihve.
2. keeltehoidik. Nagu eespool mainitud - mida madalamal see on, seda tugevamalt keeled kõlavad. Täpsemalt siis, mida järsem on keelte nurk üle sadulate, seda parem attack ja sustain, kuna vähem keelte energiat kaob sadulate taha ära. Sestap on näiteks jatsupillidel mahe sound (kuna nende keeled ankurduvad alles kere tagaosas ning nurk üle sadulate on hästi suur (läheneb 180 kraadile)), samas string-thru-body süsteem annab soundile jõudu ja mune juurde (kuna keelte nurk läheneb 90 kraadile).
Täpselt sama reegel kehtib muuseas ülemise sadula juures - mida järsem nurk, seda rohkem energiat jääb keeltesse alles. Seepärast ongi paljudel pillidel headstock nurga all (enamasti Gibsoni-stiilis pillid), ning neil, millel headstock sirge, on jällegi stringtree-d - et saavutada ikka suuremat nurka üle sadula.
Siinkohal võiks veel mainida, et liiga madalale ei maksa keeltehoidikut keerata. Ühel hetkel hakkavad keeled vastu silla tagumist äärt käima, mis võib põhjustada intonatsiooniprobleeme ja keelte purunemist.
3. intonatsioon. Selle kohta on mitmetes teemades pikalt räägitud, ma ei hakka siin seda kordama.
4. helipeade kõrgus. Reeglina, mida lähemal helipead keeltele on, seda rohkem annavad nad edasi keskmisi ja madalaid sagedusi, aga samas sustain kannatab (kuna helipea magnetväli takistab keelte liikumist). Mida kaugemal helipead on, seda puhtam ja selgem sound (rohkem kõrgeid) ja parem sustain, aga heli üldiselt on veidi nõrgem. Oluline faktor on muidugi ka see, et keeled ei käiks helipeade vastu, aga sellest punktist võiks veel natuke edasi timmida. Keera kas ühte või mõlemat kruvi umbes pool tiiru ja mängi paar akordi. Siis keera uuesti ja mängi jälle, ja vaata, kas kuuled erinevust. Kui ei kuule, siis keera korraga veidi rohkem (täistiir või isegi mitu), kuna erinevad helipead reageerivad sellele erinevalt. Kui kuuled, siis otsi üles see kõige magusam punkt, kus sound on just selline, nagu sa tahaksid.
5. Helipea magnetite kõrgus. Humbuckeritel saab tavaliselt ühe, mõnikord ka mõlema mähise magnetpoolide kõrgusi reguleerida. Reguleeritavad poolid on põhimõtteliselt kruvid, kas lapikpea või kuuskant, seega sul on vaja vastavad kruvikeerajat. Selle reguleerimise eesmärk on panna kõik keeled võrdselt kõlama. Nimelt kui üks keel tundub kõlavat teistega võrreldes liiga nõrgalt (läbi võimendi siis muidugi, mitte unplugged), siis sa keerad vastava keele all asuvat pooli keelele lähemale. Kehtib sama reegel, mis eelmises punktis - mida lähemal, seda tugevam sound, aga kehvem sustain; mida kaugemal, seda selgem ja kestvam sound, aga nõrgem output.
Jõudu tööle.
1. sild. Nimelt kõrgus siis, nii et keeled oleksid sõrmlauast mugaval kaugusel, kuid samas ei pläriseks vastu krihve.
2. keeltehoidik. Nagu eespool mainitud - mida madalamal see on, seda tugevamalt keeled kõlavad. Täpsemalt siis, mida järsem on keelte nurk üle sadulate, seda parem attack ja sustain, kuna vähem keelte energiat kaob sadulate taha ära. Sestap on näiteks jatsupillidel mahe sound (kuna nende keeled ankurduvad alles kere tagaosas ning nurk üle sadulate on hästi suur (läheneb 180 kraadile)), samas string-thru-body süsteem annab soundile jõudu ja mune juurde (kuna keelte nurk läheneb 90 kraadile).
Täpselt sama reegel kehtib muuseas ülemise sadula juures - mida järsem nurk, seda rohkem energiat jääb keeltesse alles. Seepärast ongi paljudel pillidel headstock nurga all (enamasti Gibsoni-stiilis pillid), ning neil, millel headstock sirge, on jällegi stringtree-d - et saavutada ikka suuremat nurka üle sadula.
Siinkohal võiks veel mainida, et liiga madalale ei maksa keeltehoidikut keerata. Ühel hetkel hakkavad keeled vastu silla tagumist äärt käima, mis võib põhjustada intonatsiooniprobleeme ja keelte purunemist.
3. intonatsioon. Selle kohta on mitmetes teemades pikalt räägitud, ma ei hakka siin seda kordama.
4. helipeade kõrgus. Reeglina, mida lähemal helipead keeltele on, seda rohkem annavad nad edasi keskmisi ja madalaid sagedusi, aga samas sustain kannatab (kuna helipea magnetväli takistab keelte liikumist). Mida kaugemal helipead on, seda puhtam ja selgem sound (rohkem kõrgeid) ja parem sustain, aga heli üldiselt on veidi nõrgem. Oluline faktor on muidugi ka see, et keeled ei käiks helipeade vastu, aga sellest punktist võiks veel natuke edasi timmida. Keera kas ühte või mõlemat kruvi umbes pool tiiru ja mängi paar akordi. Siis keera uuesti ja mängi jälle, ja vaata, kas kuuled erinevust. Kui ei kuule, siis keera korraga veidi rohkem (täistiir või isegi mitu), kuna erinevad helipead reageerivad sellele erinevalt. Kui kuuled, siis otsi üles see kõige magusam punkt, kus sound on just selline, nagu sa tahaksid.
5. Helipea magnetite kõrgus. Humbuckeritel saab tavaliselt ühe, mõnikord ka mõlema mähise magnetpoolide kõrgusi reguleerida. Reguleeritavad poolid on põhimõtteliselt kruvid, kas lapikpea või kuuskant, seega sul on vaja vastavad kruvikeerajat. Selle reguleerimise eesmärk on panna kõik keeled võrdselt kõlama. Nimelt kui üks keel tundub kõlavat teistega võrreldes liiga nõrgalt (läbi võimendi siis muidugi, mitte unplugged), siis sa keerad vastava keele all asuvat pooli keelele lähemale. Kehtib sama reegel, mis eelmises punktis - mida lähemal, seda tugevam sound, aga kehvem sustain; mida kaugemal, seda selgem ja kestvam sound, aga nõrgem output.
Jõudu tööle.
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.
Re: TonePros hardware
Mul oli vintagel selline jama stock hardware-ga et kui see keelte nurk tune-o-maticu ja tailpiece vahel liiga järsk oli kukkusid keeled purunema. Nüüd peal aga roller style tune-o-matic ja keeled pole enam nii terade peal.