Posted: 07 Dec 2008, 01:21
aga üldise idee on jah selline et võtad omale kvint akordidega palad ja harjutad neid siis jõuab 1-3-4 sõrm harjuda nende sõrmede asetusega, ning seejuures võid juurde panna sinna 2 sõrme ka et oleks selline 6-5-4-3 keel olev mazoor akordivõte (E põhine barrevõte),
näiteks nagu kasutatakse neid akorde Chris Browni palas "With You"
näiteks vaata seda boyce avenue coverit sellest palast, antud akordide kasutamise kohta
http://www.youtube.com/watch?v=iTMvrpJ7IHM
ja tab on
http://www.911tabs.com/link/?5459431
taktis 21 kasutatakse samsugust analoogset akordi võtet VII posis B akordi võtmiseks.
selle loo puhul ongi see värk et kuna pala on E duuris ja kunaE -duuris on toonika kolmakõlas kitarri 1. ja 2. lahtise keele helid, siis võib neid vabalt kasutada, et kõla pilti natukene huvitavamaks teha, aga värk kehtib siis ainult E-duuri või E-moll helistiku puhul, teistega läheb asisogasemaks kui kahte esimest lahtist keelt kasutada lahtistena
ja siis viimase võttena lased oma 1. sõrme barresse nii peaksid asja selgeks saama 3-4 nädalaga kui oled käbe poiss,
niimoodi step by step minnes ei teki väga suurt pinget kätte ja tüdimust kitarri mängu vastu, kui ei ole saand hakkama asjaga
näiteks nagu kasutatakse neid akorde Chris Browni palas "With You"
näiteks vaata seda boyce avenue coverit sellest palast, antud akordide kasutamise kohta
http://www.youtube.com/watch?v=iTMvrpJ7IHM
ja tab on
http://www.911tabs.com/link/?5459431
taktis 21 kasutatakse samsugust analoogset akordi võtet VII posis B akordi võtmiseks.
selle loo puhul ongi see värk et kuna pala on E duuris ja kunaE -duuris on toonika kolmakõlas kitarri 1. ja 2. lahtise keele helid, siis võib neid vabalt kasutada, et kõla pilti natukene huvitavamaks teha, aga värk kehtib siis ainult E-duuri või E-moll helistiku puhul, teistega läheb asisogasemaks kui kahte esimest lahtist keelt kasutada lahtistena
ja siis viimase võttena lased oma 1. sõrme barresse nii peaksid asja selgeks saama 3-4 nädalaga kui oled käbe poiss,
niimoodi step by step minnes ei teki väga suurt pinget kätte ja tüdimust kitarri mängu vastu, kui ei ole saand hakkama asjaga