SooloFest 2006 Veebruar
Minu hääl läks fadedile. Tema soolos oli tunda palju bluesilikke elemente, nagu eelminegi kord ja ta oskab väga hästi väljendada ennast kitarri abil.
Mina nüüd väga ei planeerinud oma soolot ette. Ma lihtsalt kuulasin seda paar korda ja mängisin samal ajal kitarri.. Siis lindistasin. See võttis kaua aega.. üks 30 korda lindistasin... Lihtsalt.. Vajutasin record ja mängisin minut ja 30 sekundit.. Siis kuulasin ja vaatasin kus vead olid. Lõpuks jäid küll mõned vead sisse aga ma enam seepäev ei viitsinud.
Teistele soovitaksin ma seda, et kuulake tausta. Mõelge milliseid tundeid see taust teis tekitab ja püüdke neid väljendada kitarriga. Keerukad tehnikad ei ole tähtsad, kiirus pole tähtis. Muusika peab hingest tulema. Eriti just blues.
Minu 10 senti siis...
Mina nüüd väga ei planeerinud oma soolot ette. Ma lihtsalt kuulasin seda paar korda ja mängisin samal ajal kitarri.. Siis lindistasin. See võttis kaua aega.. üks 30 korda lindistasin... Lihtsalt.. Vajutasin record ja mängisin minut ja 30 sekundit.. Siis kuulasin ja vaatasin kus vead olid. Lõpuks jäid küll mõned vead sisse aga ma enam seepäev ei viitsinud.
Teistele soovitaksin ma seda, et kuulake tausta. Mõelge milliseid tundeid see taust teis tekitab ja püüdke neid väljendada kitarriga. Keerukad tehnikad ei ole tähtsad, kiirus pole tähtis. Muusika peab hingest tulema. Eriti just blues.
Minu 10 senti siis...
Rig: Yamaha Pacifica 112 (mod) -> Boss ME-50 -> Harley Benton GA5
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Kardan, et gitara ei saa aru milda ta valesti ütles.
Kui ma õieti aru sain, siis gitara ei tea mida tähendas improvisatsioon või jättis kahe silma vahele. Probleem seisneb siis selles, et ta ei õppinud seda soolot pähe, sest see üldjuhul lihtsalt ande raiskamine, ta mängis selle otse improviseerides. Tabi ta ka ei kirjutanud sest see liiga tülikas järelikult tal oli see süsteem kusagil ajusopis olemas ja mängis selle lennupealt nn. lindile .
Parandage kui milleskis eksisn
Kui ma õieti aru sain, siis gitara ei tea mida tähendas improvisatsioon või jättis kahe silma vahele. Probleem seisneb siis selles, et ta ei õppinud seda soolot pähe, sest see üldjuhul lihtsalt ande raiskamine, ta mängis selle otse improviseerides. Tabi ta ka ei kirjutanud sest see liiga tülikas järelikult tal oli see süsteem kusagil ajusopis olemas ja mängis selle lennupealt nn. lindile .
Parandage kui milleskis eksisn
Last edited by served on 27 Feb 2006, 18:30, edited 1 time in total.
served wrote:Kardan, et guitara ei saa aru milda ta valesti ütles
Okei, teine kord ma ei kiida enam kedagi sest mönele tundub kiitus laitusena, hea, et vähemalt Krustok ise pole hakand selle vastu protestima.
Kui rääkida improvisatsioonist ja bluesitunnetusest, siis vöiks siin positiivsema poole pealt ära märkida lugu nimega Kippson. Esimeseks ei pand ma teda aint sel pöhjusel, et lugu oli suht toores. Samas usun, et kui selle loo esitaja kitarrimängu ei jäta, siis ootab teda ees kuulsusrikas tulevik. Krustok ja Faded on momendil tehniliselt köige paremad, aga vähese kuulamise töttu ei oska ma öelda, kas neis ka loomingulist potentsiaali on ja kas nad tegelt ka improviseerida oskavad.
-
- Posts: 226
- Joined: 21 Oct 2005, 18:15
Angel of Death wrote:poiss, õpi ära see, mida tähendab IMPROVISATSIOON!
krustok ennem väitis et see oli tal impro ning sina kommenteerisid, et oli kuulda et ta oli harjutanud.
Olen ennegi täheldand, et tänapäeva noorte arvates on töökus midagi häbiväärset. Arvatakse, et kui inimesed teada saavad, et kodus kövasti pilli harjutad, siis ei peeta andekas. Vale puha. Paraku ei tule ilma harjutamata midagi, isegi improviseerimiseks on vaja teatud vötted omandada. Ka Krustok ise ütles, et mängis 30 korda, enne kui loo rahvale kuulata andis. Öigesti tegi, seda näitab ka hääletusel saadud tulemus.
Köigile teistele, kes veel tahavad Krustoki minu eest kaitsta, seda ei ole vaja teha. Ütlen viimast korda, et ma ei ole tema kohta midagi halba öelnud ja pean ta andest ja töökusest lugu.
gitara wrote:Minu hääl läks ka Krustokile. Oli tunda, et ta on soologa vaeva näind, selle korralikult läbi möelnud ja siis veel enne salvestamist harjutanud ka.
asi on lihtsalt selles, et sellest postitusest sain nii mina, kui ka mõned teised nii aru, et sa mõtlesid selle all seda, et krustok oli soolo enne välja mõelnud, seda siis enne lindistamist harjutanud- mis oleks vastuolus improviseerimisega
aga sina mõtlesid siis üldist improvisatsiooni ja kitarimängu või?
ma tean, et see teema venib minu tõttu pikaks, aga kuna ma pole ainuke kes aru ei saanud, siis lasen ikka siia teemasse edasi
ma lihtsalt tahan aru saada, ega ei tule mingite halbade kavatsustega
seesamune
Ärge vaielge... Tähtis on lõpptulemus mitte töökäik. See on kõigil nii kui nii erinev.
Rig: Yamaha Pacifica 112 (mod) -> Boss ME-50 -> Harley Benton GA5
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Yamaha FG720S
Shure Beta 57A -> E-MU 0404|USB
http://krustok.planet.ee/
Kommenteeriks ka pisut.
Gitara - rahulik tinistamine, millel minu arvates polnud taustaga ei rütmiliselt ega harmooniliselt eriti midagi ühist.
Kolp - pisut ebamugav on kuulata, kuna taustast ei kosta eriti midagi peale bassi. Mäng sobib taustaga enam-vähem kokku, aga siis lööb välja autori huumorianne. Keset soolot tuleb järsku "rongisõidu" meloodia
d4v3 - parim akustimees, kuid liiga kinni ühes ja samas fraasis, mida juba eelmisel soolofestil kuulsime.
Frusciante - tema kostitab meid pikkade ühtlaste nootidega tervelt 4 minuti vältel, kuigi reeglites oli soolo maksimumpikkus määratud.
krustok - siin on kuulda muusika tunnetust ja pilli valdamist. Saund on ka väga hea!
Faded - samuti korralik soolo, kuid krustokiga võrreldes pisut monotoonsem ja igavam. Kiitus selle eest, et said hakkama tausta parajasse pikkusesse lõikamisega nii et algus ja lõpp mõlemad olemas olid.
Gitara - rahulik tinistamine, millel minu arvates polnud taustaga ei rütmiliselt ega harmooniliselt eriti midagi ühist.
Kolp - pisut ebamugav on kuulata, kuna taustast ei kosta eriti midagi peale bassi. Mäng sobib taustaga enam-vähem kokku, aga siis lööb välja autori huumorianne. Keset soolot tuleb järsku "rongisõidu" meloodia
d4v3 - parim akustimees, kuid liiga kinni ühes ja samas fraasis, mida juba eelmisel soolofestil kuulsime.
Frusciante - tema kostitab meid pikkade ühtlaste nootidega tervelt 4 minuti vältel, kuigi reeglites oli soolo maksimumpikkus määratud.
krustok - siin on kuulda muusika tunnetust ja pilli valdamist. Saund on ka väga hea!
Faded - samuti korralik soolo, kuid krustokiga võrreldes pisut monotoonsem ja igavam. Kiitus selle eest, et said hakkama tausta parajasse pikkusesse lõikamisega nii et algus ja lõpp mõlemad olemas olid.
http://www.myspace.com/taimomusic
Buy me a beer, two bucks a glass, come on help me, I'm freezing my ass!
Buy me a beer, two bucks a glass, come on help me, I'm freezing my ass!
Taimo wrote:Kommenteeriks ka pisut.
Gitara - rahulik tinistamine, millel minu arvates polnud taustaga ei rütmiliselt ega harmooniliselt eriti midagi ühist
Nii ta oli.
Proovisin elus esimest korda Audacity nimelist programmi. Kui tuli aeg lugu öige pikkusega jupiks löigata, siis ei osand ma kuidagi korraga löigata ja löikasin algul taustal mölemast otsast jupi maha ja siis soolol.Tulemus oli üle ootuste huvitav. Tegelt ma ei oska praegugi korraga löigata, ehk keegi seletaks. Audacitys näeb asi nii välja, et taust on 2 rida stereot ja soolo siis eraldi trackina.
Seda Audacity't vms on kunagi näpitud, aga mind ta üldse ei vaimustanud... Pigem jättis väga külmaks. Ega tal vist palju võimalusi kah ple. Ise kasutan Adobe Audition 1.5'te. Seal kenasti filtreid jms. Kasutaks tegelt ka Nuendo 2'te, aga seal ei tunne ma ennast küllalt koduselt ja üldse vähem sellega kokku puutunud.
Kõike paremat siit poolt maailmast!
Harley Benton MS11-BK; Nuendo3; Amplitube 2
Harley Benton MS11-BK; Nuendo3; Amplitube 2