kuidas võtta sellist akordi?
kuidas võtta sellist akordi?
6-st keelest:
MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI
MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI
sul võib õigus olla, aga seda akordi peab mängima "tambora"
et peaks nagu lööma, kuidas jätad ühe keele löömata? (minu viga et ei märkinud ära ennem)
olen siin katsetand igast värki, et 5 keele si bemoll-siis saaks üle keelte lüüa jne.
või siis 7positsioonist 6keel lahtine MI, 5keel MI, 4keel SIbemoll, 3keel lahtine SOL, 2keel SOL ja 1keel lahtine MI
või kuidas?
et peaks nagu lööma, kuidas jätad ühe keele löömata? (minu viga et ei märkinud ära ennem)
olen siin katsetand igast värki, et 5 keele si bemoll-siis saaks üle keelte lüüa jne.
või siis 7positsioonist 6keel lahtine MI, 5keel MI, 4keel SIbemoll, 3keel lahtine SOL, 2keel SOL ja 1keel lahtine MI
või kuidas?
Ikka ulatavad. Ma just proovisin, sain ilusti kõlama küll. Esimene keel on kõige raskem, sest mul teine sõrm ei paindu eriti hästi see on selline sõrme viimase lüli väljapainutamisega kolme keele barre, aga muidu on täiesti võetav. Samas võid mõelda ka asenduse peale, see on sul Bbm-5 onja, seega ma oletan, et miski sinu kasutatava helistiku 7. aste. Tihti asendatakse 7 vähendatud aste 5. astme septakordiga - akord on sisuliselt sama, ainult sept on juures. Võid proovida, kuidas Sinu harmooniasse sobib.
Noh iseenesest ei pea võtma akordi täpselt nagu plaadil on, kui kõik noodid samad on. See sõltub pigem sellest, kuidas endal mugav on ja mis akordid teised loos on, näiteks kui mängid 5. positsioonis miskit soolot akordide vahele (no on selline lugu), siis tundub üsna ebamugav hüpe sõita järgmist akordi võtma kaela algusse.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
mida rohkem lahtiseid keeli kasutada "tambora" tehnika puhul- seda paremini ja kauem kõlab- kuulsin ma
Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.
Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.
EI JULGE VÄGA SÕNA VÕTTTA AGA
TUNDUB ET PÄRIS = MÄRKI NENDE VAHELE PANNA EI SAA
http://en.wikipedia.org/wiki/Slapping
TUNDUB ET PÄRIS = MÄRKI NENDE VAHELE PANNA EI SAA
http://en.wikipedia.org/wiki/Slapping