kuidas võtta sellist akordi?

Kitarri mängutehnika probleemid - legatod, alternate picking, sweep-picking, soojendusharjutused, bendid, flasoletid, tapping, strumming, slap, two-hand tapping, fingerstyle, klassikaline
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

kuidas võtta sellist akordi?

Post by inime »

6-st keelest:

MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI
mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Post by mortral »

Näiteks nii:

Image
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

sul võib õigus olla, aga seda akordi peab mängima "tambora"
et peaks nagu lööma, kuidas jätad ühe keele löömata? (minu viga et ei märkinud ära ennem)

olen siin katsetand igast värki, et 5 keele si bemoll-siis saaks üle keelte lüüa jne.

või siis 7positsioonist 6keel lahtine MI, 5keel MI, 4keel SIbemoll, 3keel lahtine SOL, 2keel SOL ja 1keel lahtine MI

või kuidas?
mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Post by mortral »

5. keele muted esimese sõrme otsaga ära.
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

mõtled esimest skeemi?
ei kujuta pillita ette kas sõrmed ikka ulatavad
mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Post by mortral »

Ikka ulatavad. Ma just proovisin, sain ilusti kõlama küll. Esimene keel on kõige raskem, sest mul teine sõrm ei paindu eriti hästi see on selline sõrme viimase lüli väljapainutamisega kolme keele barre, aga muidu on täiesti võetav. Samas võid mõelda ka asenduse peale, see on sul Bbm-5 onja, seega ma oletan, et miski sinu kasutatava helistiku 7. aste. Tihti asendatakse 7 vähendatud aste 5. astme septakordiga - akord on sisuliselt sama, ainult sept on juures. Võid proovida, kuidas Sinu harmooniasse sobib.
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

mõtled nii et esimese sõrmega barre, teisega 4 keele mi, kolmandaga poolbarree (si bem ja sol)
ja siis 4 sõrme väänad 2kele mi-sse
mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Post by mortral »

Ei,

esimese sõrmega mi noot D keelelt ja näpuots õrnalt A keele vastu.
teisega kolme keele barre, mis nõuab pisut väänamist,
kolmas jääb õhku ja neljandaga mi noot teiselt keelelt.

Muud barre-d ju polegi kui need kolm keelt.
Kuues keel kõlab lahtiselt.
k6ll
Site Admin
Posts: 1968
Joined: 13 Mar 2005, 16:08
Location: Tartu-Kesklinn
Contact:

Post by k6ll »

Kui tahad võid barre ära kaotada ja asendada need 2 ja 3 sõrmega
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

nii on plaadil- ütles loo esitaja

6keel-lahti (MI)
5keel-MI (7fr.) 3 sõrm
4keel-SIbemoll (8fr.) 4 sõrm
3keel-lahti (SOL)
2keel-MI (5fr.) 1 sõrm
1keel-lahti MI


aga tänan igaljuhul
mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Post by mortral »

Noh iseenesest ei pea võtma akordi täpselt nagu plaadil on, kui kõik noodid samad on. See sõltub pigem sellest, kuidas endal mugav on ja mis akordid teised loos on, näiteks kui mängid 5. positsioonis miskit soolot akordide vahele (no on selline lugu), siis tundub üsna ebamugav hüpe sõita järgmist akordi võtma kaela algusse.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

mida rohkem lahtiseid keeli kasutada "tambora" tehnika puhul- seda paremini ja kauem kõlab- kuulsin ma

Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

jäi eelmisest kirjast maha

1.Stretch out the thumb
2.Rotate hand and wrist rapidly, causing the side of the thumb to strike the strings.
Variation in tone can me achieved by striking different distances from the bridge and using different parts of the thumb (especially fleshy vs. bony parts).
User avatar
Faded
Moderaator
Posts: 7711
Joined: 18 Apr 2005, 17:09
Location: Ida-Tartu geto

Post by Faded »

Sama mis slapping siis?
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Post by inime »

EI JULGE VÄGA SÕNA VÕTTTA AGA
TUNDUB ET PÄRIS = MÄRKI NENDE VAHELE PANNA EI SAA

http://en.wikipedia.org/wiki/Slapping
Locked