kuidas võtta sellist akordi?

Kitarri mängutehnika probleemid - legatod, alternate picking, sweep-picking, soojendusharjutused, bendid, flasoletid, tapping, strumming, slap, two-hand tapping, fingerstyle, klassikaline
inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

kuidas võtta sellist akordi?

Postby inime » 19 May 2008, 09:33

6-st keelest:

MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI

mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Postby mortral » 19 May 2008, 10:25

Näiteks nii:

Image

inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 19 May 2008, 11:52


mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Postby mortral » 19 May 2008, 11:59


inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 19 May 2008, 12:04


mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Postby mortral » 19 May 2008, 12:09


inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 19 May 2008, 12:21


mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Postby mortral » 19 May 2008, 14:01

Ei,

esimese sõrmega mi noot D keelelt ja näpuots õrnalt A keele vastu.
teisega kolme keele barre, mis nõuab pisut väänamist,
kolmas jääb õhku ja neljandaga mi noot teiselt keelelt.

Muud barre-d ju polegi kui need kolm keelt.
Kuues keel kõlab lahtiselt.

k6ll
Site Admin
Posts: 1968
Joined: 13 Mar 2005, 16:08
Location: Tartu-Kesklinn
Contact:

Postby k6ll » 19 May 2008, 19:39


inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 20 May 2008, 10:16


mortral
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2007, 17:19

Postby mortral » 21 May 2008, 23:13

Noh iseenesest ei pea võtma akordi täpselt nagu plaadil on, kui kõik noodid samad on. See sõltub pigem sellest, kuidas endal mugav on ja mis akordid teised loos on, näiteks kui mängid 5. positsioonis miskit soolot akordide vahele (no on selline lugu), siis tundub üsna ebamugav hüpe sõita järgmist akordi võtma kaela algusse.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.

inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 22 May 2008, 11:36

mida rohkem lahtiseid keeli kasutada "tambora" tehnika puhul- seda paremini ja kauem kõlab- kuulsin ma

Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.

inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 22 May 2008, 11:37

jäi eelmisest kirjast maha

1.Stretch out the thumb
2.Rotate hand and wrist rapidly, causing the side of the thumb to strike the strings.
Variation in tone can me achieved by striking different distances from the bridge and using different parts of the thumb (especially fleshy vs. bony parts).

User avatar
Faded
Moderaator
Posts: 7711
Joined: 18 Apr 2005, 17:09
Location: Ida-Tartu geto

Postby Faded » 22 May 2008, 11:47

Sama mis slapping siis?
It's a well-known fact that 100% of people who sell their Telecasters, die.

inime
Posts: 232
Joined: 03 Jun 2005, 12:20

Postby inime » 22 May 2008, 16:16