6-st keelest:
MI; MI, SOL, (madaldatud)SI, MI
kuidas võtta sellist akordi?
Noh iseenesest ei pea võtma akordi täpselt nagu plaadil on, kui kõik noodid samad on. See sõltub pigem sellest, kuidas endal mugav on ja mis akordid teised loos on, näiteks kui mängid 5. positsioonis miskit soolot akordide vahele (no on selline lugu), siis tundub üsna ebamugav hüpe sõita järgmist akordi võtma kaela algusse.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
Samas kui ülejäänud akordid või väike soolo nende vahel on lahtises positsioonis, siis ilmselt on ebamugav sealt viiendasse või seitsmendasse sõita otse. Mina tavaliselt teen lugudest oma seade nii, et noodid ja akordid jääksid samaks, aga mängida oleks võimalikult mugav.
mida rohkem lahtiseid keeli kasutada "tambora" tehnika puhul- seda paremini ja kauem kõlab- kuulsin ma
Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.
Tambour (also called tambor or tambora, written in music as tamb.), is a technique used in Flamenco guitar and classical guitar which is designed to emulate the sound of a snare drum (Span. tambor). It is achieved by using a flat part of the hand, usually the side of the outstretched right thumb, or also the edge of the palm below the little finger, and sounding the strings by striking them rapidly just inside the bridge of the guitar. If performed incorrectly, the effect is similar to a right-hand apagado, or dampening of the strings.