Faded wrote:Thomannil on 30-päevane raha tagasi garantii. Võtad nendega ühendust ja selgitad, et tahad kas raha tagasi või uue vastu vahetada. Sulle saadetakse meili peale UPS tagastussedel (return label) ja kviitung (receipt), need prindid välja, võtad kitarri kaenlasse (soovitavalt originaalkarbis) ja lähed UPS-i esindusse (Tartus ja Tallinnas on olemas). Seal annad tagastussedeli ja kitarri neile, võtad kviitungile allkirja ja valmis.
Kui soovisid uut pilli, siis umbes nädala pärast hakkad oma Thomanni kundencenterit jälgima - sinna peaks tekkima uus tellimuse sissekanne, kust saad näha, millal teele pannakse. Ise sa midagi kogu protsessi juures maksma ei pea, välja arvatud transport UPS-i esindusse.
Sa võid isegi UPS'i helistada ja nad saadavad ise kulleri järgi.