Probleem E kitarri keelte kõrgusega!
Probleem E kitarri keelte kõrgusega!
Probleem on järgmine. Ostsin Elektri kitarri Ibanez (4000 eeku) ja esimese proovimisega oli tunda, et käsi väsib kiiresti ja näpu otstel hakkas valus. (Olen juba 2 a Williamsiga mängind ja pole seda probleemi old). Lähemal vaatlemisel nägin, et keelte vahe Ibanezi kidral on palju suurem kui Williamsil.
Mida peaks ette võtma, nii murran veel oma näpud ää ?
Mida peaks ette võtma, nii murran veel oma näpud ää ?
Aga võibollab on kidra sätitud madalamate häälestuste jaoks(keeled kõrgemale tõstetud, et plärisema ei hakkaks või midagi).
Kui ma seda jubinat kuhu need keeled toetuvad(kidra allosas) madalamaks laseks? Ilmselt ei hakka ta siis enam korralikult häälde jääma?
Väga mõru tunne, jäi mulje, et Ibanez korralik firma.
Kui ma seda jubinat kuhu need keeled toetuvad(kidra allosas) madalamaks laseks? Ilmselt ei hakka ta siis enam korralikult häälde jääma?
Väga mõru tunne, jäi mulje, et Ibanez korralik firma.
- Frusciante
- Posts: 1068
- Joined: 18 Jul 2005, 12:02
- Location: Kuressaare
Ibanez ongi hea firma, minu teada kasutavad paljud kuulsad bändid selle firma kidrasid, aga eks igal firmal vahest praaki kah tuleb, aga lase ikka seda värki alla, mu eelmisel kidral oli sama jama, mul püsis hääles pärast.
Tokai Silver Star '84/Epiphone G-400 Custom>EHX Big Muff>Boss DS-2/Rocktron Metal Planet>Boss DD-6>Dunlop Cry Baby 535Q>Crate Powerblock
ma kardan et siis keeled ei ole samad mille järgi timmitud
ja kaelal on teine pinge, võib ka miskit muud olla
hmmm.
variandid:
* kui ülemise silla juures juba kõrge vahe, siis tuleks seda lihvida, et keeled lähemale saaks
* kui kuskilt poolepealt kõrgeks läheb siis aitab k6ll-i versioon, keerata kaela kruvi (mis peaks mehaniikide all kuskil olema, oleneb pillist).
Tuleks keerata nii, et kruvi annaks järgi siis tõmbub kael sirgemaks.
Vastupidisel juhul jällegi kumeraks ja siis lähevad keeled keskelt just kaugemale.
* aga kui kael juba sirge, siis peaks veel variant olema tagumise sadula pealt keeli langetada. Viimase puudumisel tuleb juba kaela kinnituse kallale minna ja sinna midagi leiutada
ja kaelal on teine pinge, võib ka miskit muud olla
hmmm.
variandid:
* kui ülemise silla juures juba kõrge vahe, siis tuleks seda lihvida, et keeled lähemale saaks
* kui kuskilt poolepealt kõrgeks läheb siis aitab k6ll-i versioon, keerata kaela kruvi (mis peaks mehaniikide all kuskil olema, oleneb pillist).
Tuleks keerata nii, et kruvi annaks järgi siis tõmbub kael sirgemaks.
Vastupidisel juhul jällegi kumeraks ja siis lähevad keeled keskelt just kaugemale.
* aga kui kael juba sirge, siis peaks veel variant olema tagumise sadula pealt keeli langetada. Viimase puudumisel tuleb juba kaela kinnituse kallale minna ja sinna midagi leiutada
statistiliselt on see elektrikate kaela värk ikka tehtud nii, et sada võimalust on timmiseks ja p punkti mineku protsent on viidud 0-li lähedale, tehases on ka alati teatavad testimissüsteemid, mis välistavad rämeda vea.
Ühesõnaga avasta oma pilli ja näperda seda paar kolm tundi, igast kohast. võta kõik võimalikud tööristad appi, kuuskandid, kaela võti.
Kaku kõik legoks lahti ja siis oled spets juba kuidas asjad töötavad, väiksena uurisid kindlasti oma jalgratast samamoodi
Ühesõnaga avasta oma pilli ja näperda seda paar kolm tundi, igast kohast. võta kõik võimalikud tööristad appi, kuuskandid, kaela võti.
Kaku kõik legoks lahti ja siis oled spets juba kuidas asjad töötavad, väiksena uurisid kindlasti oma jalgratast samamoodi
Tahtsin seda tagumist keelte tuge madalamaks lasta aga seal paistis mingi liim või midagi, kruvidel peal olema. Arvan, et ilmselt garantii pärast.
Kui arvate et on ohutu( rahakotile ma mõtlen ) siis hakkan katsetama.
Kitarri kael tundub küll sirge olema.
Kuda siin foorumis oma kirjale pilte juurde saab panna?
Kui arvate et on ohutu( rahakotile ma mõtlen ) siis hakkan katsetama.
Kitarri kael tundub küll sirge olema.
Kuda siin foorumis oma kirjale pilte juurde saab panna?