njah.. Ikkagi 12 volti..
Seal oli igatahes kaks numbrit 12 ja 120. 12 taga oli v ja 120 taga oli w. Sellest see segadus.
Ega see mingit normaalset võimu ikkagi ära ei toida ja microdesse võib juba samahästi patareid osta.
Goldec wrote:njah.. Ikkagi 12 volti.. Seal oli igatahes kaks numbrit 12 ja 120. 12 taga oli v ja 120 taga oli w. Sellest see segadus. Ega see mingit normaalset võimu ikkagi ära ei toida ja microdesse võib juba samahästi patareid osta.
patareisid pead vahetama aku laeb ennast sõidu(või lihtsalt käimise) ajal ise
Mina ehitasin sõbrale muunduri (12V alalisvool (paterei) - 120V vahelduvvool (seinast)) auto kindalaeka kohale koos kitarri sisendi ja filtriga. Edasi läheb kogu süsteem auto makki ja sealt võimendatakse ning filtreeritakse ning kogu auto on üks muusikakeskus.
Muide, julgen sulle "ettevaatust!" öelda. Sigarisüütaja pistik on siiski mõeldud sigari süütaja lühiajaliseks kuumutuamiseks ja tänapäeva autodel pole selle pistiku juhtmed enam eriti toekad, paljudel on armatuuri all juhtmed põlema läinud sellest et kasutavad seda mingil muul otstarbel.
Seega, ole ettevaatlik!
served wrote:Muide, julgen sulle "ettevaatust!" öelda. Sigarisüütaja pistik on siiski mõeldud sigari süütaja lühiajaliseks kuumutuamiseks ja tänapäeva autodel pole selle pistiku juhtmed enam eriti toekad, paljudel on armatuuri all juhtmed põlema läinud sellest et kasutavad seda mingil muul otstarbel. Seega, ole ettevaatlik!
Mitu nädalat järjest terve päev sai autokülmikut pagassis asuvas sigaretisüütajas hoitud ja midagi ei juhtunud. Samuti on piisavalt palju ja tihti ka telefoni autos laetud. Jah, eks kõike võib juhtuda aga ega seda nii väga karta ka tasu, et plaanist loobuda.